It's geting closer

Idag är det 4 dagar kvar till nyårsafton...O jag kan knappt vänta! Fråga är om jag ser fram emot själva nyåraftonen, eller det faktum att jag kommer krama min Jessica om exakt 4 dagar?! Jag tror det är mestadels det sistnämnda, men även en del av det första? För visst är det alltid så? Att man har skyhöga förväntningar på nyårafton o så skiter det sig nästan alltid? Som förra nyåret- då skulle jag, Angelica, Jossan, Andreas, Madde & Rickard först äta middag hos Jossan...visst hade vi trevligt, men för mig o Angelica som inte hade pojkvänner med oss blev det lite lätt "par middags känsla" över det hela...Dessutom så spelade vi Sanning & Konsekvens, vilket ledde till att Andreas avslöjade saker som Jossan inte hade 100% koll över...Men det var iaf den roliga delen av kvällen! Sedan bar det av till Onsala, där det väntades fest...återigen, PARfest...men "tjejer oroa er inte, det kommer typ 13 hockeykillar sen.." Det dom glömde avslöja var att det även kom 13 fjortis kungsbackabor som brukade gå på fest ihop med dessa 13 hockeykillar vilket ledde till att alla tjejer o killar hade sina "jag-brukar-hångla-med-på-fester"...Inte för att en nyår måste innehålla hångel! Men ni förstår ändå tanken? Det blev ju par där med...Så 20 över 12 kom Jossans pappa ner till Onsala o hämtade hem oss- men under tiden i bilfärden i bagageutrymet, så pratade jag med ElCalle som var på världens fest- vilket i sin tur ledde mig o Angelica till tåget in till Göteborg Central där Calle hämtade oss två...Nu var det ju bara det att Calle körde inte, utan hans kompis, o hans kompis hade lovat att hämta någon där o köra han dit, o därifrån hämta en annan o köra dit- ni vet, svarttaxi på nyårsnatten! Så när vi väl kom fram till denna gigantiska fest (jag lovar när jag pratade me Calle i bilen påväg från Onsala fick jag snackat med typ 15 olika personer) så var det 4 personer kvar...1 par- SUPRISE o 2 tjejer..."Näe alla andra drog när du gick Calle- dom trodde inte du skulle komma tillbaka"...

Detta nyåret tillbringar jag som sagt i Umeå tillsammans min älskling Jessica, hennes man Yusuf (som är i Sverige för första gången) o deras prins Attis (Atakan)...Nyårskvällen spenderas hos Jessicas lilla(?)syster med knytkalas o förmodligen en hel del par- men vad gör det? Jag har ju min prins Atakan där ändå :D
Det jag behöver er hjälp med är att välja nyårsklänningen...Som ni förstår eftersom det inte kom en bild efter inlägget om min drömklänning så hittade jag den inte- det visade sig att den varit slut i 2 månader men var med i en tidning som kom ut 18/12- sjukt dåligt....Men nu har jag hittat 2 andra (till lägre pris som drömklänningen skulle kostat) klänningar, hjälp mig bara att välja vilken jag ska ha på nyår...




Dont we just love middseason-sale.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0