Not only parents can be embarrasing

Måååste berätta! Var på ICA Maxi i Kungsbacka för några dagar sedan...Vi handlar o har oss som vanligt.
Vi går till kassan, betalar, packar varorna, pappa går före till spelbutiken/förbutiken, vi går mot ut-/ingången, det kommer en MAN in genom rulldörrarna o han är så FRUKTANSVÄRT lik min/våran gamla lärare Michael Malm- SKRÄMMANDE lik! Jag skojar inte. Jag har ALDRIG sett en sån kopia av någon annan förr i hela mitt liv. Tillochmed min mamma säger "Kolla där är ju Malm"...Det var det inte. För när jag glatt halvskriker "Michael Malm" o ler världens leende så tittar han JÄTTEKONSTIGT på mig. Shit- det var inte Malm...haha men FyndigaMalin låtsas att det är någon BAKOM denna "Michael Malm" som är den riktiga "Michael Malm"...kan ni alla gissa vem jag låtsas är Michael Malm?! Hahah jo min egna pappa...Han tittar rätt konsigt på mig kan jag säga er alla...men jag bara slog han på armen o grimaserade "tyst nu"...Går där ifrån o mamma står utanför o håller på att dö av skratt...

Yeah I told u, not only parents can be embarrasing- I can.

Kommentarer
Postat av: Jessica Yaman

Hahahahahahaha! SJuka söta vän. Härlig räddning

2008-12-13 @ 10:29:17
URL: http://jamilja.blogg.se/
Postat av: drottningen av malin pettersson

HAHAHAHAHAHAHa klockrent. fyfan va ja skrattar. tänk om det hade varit min pappa?? då hade det varit riktigt klockrent:D haha. fast han va ju i sthlm.. så kanske lite svårt.. ajaj. jag saaaknar dig malin.

2008-12-13 @ 16:56:15
Postat av: Denise

hahaha, va du är skicklig!!! ^^

2008-12-14 @ 14:29:43
URL: http://nizan.blogg.se/
Postat av: weibull

haha p då :) du är för söt...=) det jag finner komiskt är att jag kan se mig själv göra precis samma sak..:P

2008-12-20 @ 13:06:02
URL: http://elser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0