Sitting down here but hey you can't see me

Idag är det lördag- eller hur? Jag blandar lätt ihop dagarna nu under helgerna- men vad spelar det för roll? Det jag behöver hålla koll på är tisdagen- då både broo fyller 23 (!gubbe!) o jag sätter mig på tåget mot Umeå...

Idag har jag hunnit med lite småfix, jag ha prövat kläder som jag ska flytta ner i garderoben där jag har det jag  inte använder så ofta, o det jag ska ha kvar i min garderob i mitt rum. Dock inte så mycket som skulle flyttas ner eftersom jag hade en sån flyttning för inte sååå längesedan. Sen så har jag lagat lunch! Mums på den. Dessutom så kom Linda's mammi Ulrika hit o tog en fika o lämnade lite paketet (dock inget till mig*gråter*)...Det var trevligt. Fick ett kort på Emanuell o Linda- väldans vad du har växt till dig Linda! Ser vuxen ut som jag vet inte vad- o oj va lika
Annika du är!!!

(bildkvaliten är sådär efter inscanningen)

Nu är jag nyss hemkommen från Sisjön där pappi o jag var på MediaMarket o ElGiganten för o kolla efter NintendoWii...onödig skit om du frågar mig, vill dom lägga ut mer pengar såhär i jul kan dom lägga dom i min ficka tack.

Ikväll blir det bio med Angelica, Isak o hennes mamma- vi ska först träffas i stan o fika lite innan vi går o ser Australia...Passande eftersom Isak flyttar dit i januari (oj va tungt det känns skrutt, även om jag själv kommer åka i mars/april). I morgon blir det Alingsås- närmare bestämt Sollebrunn eller nej, det heter nog tillochmed Magra där dom bor? NEEEEJ inte Magra heller det heter...va faan...Mellby?! Så tror jag det heter...Iaf ska jag o Angelica åka till Sandra o Glenn o Linus o kramas lite med dom i morgon- ska bli mys att träffa dom igen, speciellt Sandra o Linus då kanske...hehe. Hoppas bara Marie Laaneoks inte blir så full att hon åker hem till någon "kompis" inatt o glömmer lägga busskortet i brevlådan- skulle underlätta om jag fick låna hennes fritidskort så jag slapp betala 200:- i busskort till Sollebrunn...Nu ska jag mysa framför OTH...första avsnittet på säsong 6 (jag vet att det visas på tv här hemma men har hållt mig tills jag orkat engagera mig i det Amanda- alla vill inte limma ihop sig vid datorn*puss*)

Over and out
Puss o kram-skumbanan
See ya later animator

Kommentarer
Postat av: Denise

ja fyller också år på tisdag ^^

2008-12-27 @ 20:01:04
URL: http://nizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0