When Its all said and done

Snacka om en händelselös dag! Vaknade i morse med sånna spänningar i nacken (där han på PW gav mig massage för typ 4 månader sedan) & migrän att jag grät! Jag skojar inte- första gången jag någonsin gråtit över huvudvärk men det gjorde så ont...Och det har det gjort hela dagen. Självfallet har det gått över lite men huvudvärken har legat där som en svag dimma och hindrat mig från att vara helt glad hela dagen...fast varför ska man någonsin få vara helt glad? Tog mig ner till Kungsmässan me mamma & broo för att shoppa upp mina 500krpresentkort- är extreemt shoppingsugen serrö! Men va köpte man? Något fint till mig? Något jag velat ha länge? NEJ DU! Här köptes det kläder till mitt gudbarn...jag blir så trött på mig själv! Visserligen fyller hon 1 på fredag men jag kunde väl köpt något till mig själv först?!? Äsch- hon är värld det & dessutom så hittade jag ingenting jag ville ha för den delen heller. Har ju faktiskt 200 kr kvar att handla för om jag hittar något annat senare...Sen bar det av till Coop me mamma där jag köpte ytterligare en present till min docka, för jag menar man fyller bara 1år en gång och då förtjänar man många paketet...köpte en stor nallebjörn som hon kan hoppa på eller ha som fåtölj när hon kollar film. Hahaha Linda (hennes mamma) berättade förresten igår att Fanny hade somnat i soffan på dagen & då hade Linda puttat in bordet mot soffan så hon inte rullar ner men bordet hade hamnat i samma nivå som soffan & när Linda sen bara slänger ett öga in i vardagsrummet så sitter Fanny på bordet med fjärren i handen & zappar på tv'n! Hahaha pappa Jocke hade suttit i köket & inte hade Fanny sagt ett ord utan bara satt sig där & zappat i tysthet...Hahaha det är min prinsessa det!

På tal om prinsessor & prinsar så prata jag med Jessica förut & jag kan inte vänta på att få ge henne en bamsekram! Dessutom att få träffa Atakan & pappa Yusuf gör allting ännu bättre! Hörde dock att dom hade lite ont om sovplats- men jag kan sova på golvet om det är så :D

Nu ska jag ringa 1 minut till min man & bara kolla läget, sen ska jag...hmm läsa kanske ?! Vi hörs!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0