So what's it going to take for you to realize

Sitter på balkongen hos mamma o Fredrik...Yes you saw right...Mamma o Fredrik...Rickard o Madde...o Pappa...they are all here. Dom kom ner i lördags, och överraskade mig- trodde dom ja! Jag hade jobbat på office i fredags och sett deras namn på ankomstlistan så jag visste allt att dom kom och stod där på flygplatsen...Mig lura man inte!

I kväll har vi kalas här i Turkiet, middag på Cinar o sedan utgång på Stones...välkomna alla som känner för det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohh va roligt att de kom ner=) härligt att ha familjen där på din stora dag!! Pusss

2008-10-15 @ 11:20:05
Postat av: Denise

gud va roligt vännen! grattis på födelsedagen för den delen! ^^

pusspuss

2008-10-15 @ 16:12:10
URL: http://nizan.blogg.se/
Postat av: Emma (:

Grattis, känner dig faktiskt inte så bra, även om du e min kusin, men jag saknar dig faktiskt även om vi typ aldrig träffas (:

2008-10-22 @ 18:49:33
URL: http://wannabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0