Goodbye my lover...

Men se där ja. Ullared idag igen.

Jo så sant som det är sagt- min mamma o jag älskar Ullared! Idag bar det av igen trots att det bara vart dryga 2 veckor sedan vi var där...varför? Jo för att vi ville. O för att mamma ville köpa mera nya ramar till fotona i vardagsrummet (äntligen! vi har haft samma ramar sen fotona togs på lekis)...Jag kom inte hem tomhänt heller för den delen! Hittade lite basic linnen, en svart kofta o dom obligatoriska trosorna. Dessutom köpte jag en del av presenten till mannen- två Marabou choklad o en påse Daim...Varför? Jo för han önskade sig endast choklad! Tråkmåns. Dessutom ska jag gravera in en typ militärbricka m hans o mitt namn i när jag väl kommer dit eftersom det är så fruktansvärt billigt att pyssla m sånt i Urki! Blir nog bra.

Efter Ullared blev det Kållered o Cassels för o kolla om dom fått in några fina nya Only (aka VeroModa) kläder men ikke sa Nicke- hem o påskpyssla vart det o när riset var klätt så åkte shoppoholicarna ner till Kungsmässan o där införskaffade jag mig mina två tunics från Gina jag spanat ut förra veckan. Kalas. Efter det så spenderade jag lite mer pengar på Halens.se (eller jag har ju inte betalt ännu men man får ju räkna m det!) o kirrade mig två bikinis, varav den ena kommer komma i mitten av Maj då Angelicas från Ellos.se också kommer så mammi får posta ner dom till oss i Urki o den andra kommer om 7-10 dagar...Det är samma modell på dom jag beställt så om den ena inte passar (den som kommer tidigt) så kan jag ju bara avbeställa den andra- smart tänkt I know!!!

Man tycker man inte gjort av m så mycket pengar för allt inte dras på en o samma gång men 250:- på Ullared, 298:- på Gina o ytterligare 298:- på Halens.se...Visserligen kommer mamma få betala 149:- av de 298:- när hon hämtar ut min bikinis i mitten av Maj men men.

Angelica har varit borta sen i lördags kväll o det känns skumt att inte prata m henne var eviga dag- speciellt skumt kändes det igår när jag vart på mongodagis o inte kunde prata m henne om det! Haha. Små vardagliga saker som försvinner o tillvaron blir helt uppochner. Fast jag antar att vi kommer få nog av varandra i sommar då vi ska bo, arbeta o leva ihop...Wish us luck!

Nu blir det vänner o sen Navy- Angelica är förresten m Jessica o Attis ikväll...O Malin är inte det minsta avundsjuk.
-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0