Got a oneway ticket...got a oneway ticket to the bluues...

Finally.



Fick den idag. 1820 landade den i maillådan- full med överraskningar...not. Kul iaf att jag inte åker ensam, åker m 2 andra bejbs; en från Växsjö (minns jag rätt?) o den andra från Norge- trevligt. Planet avgår som jag trott...2030 den 25/4
Hoppas bara att vi inte får lika otur som Angelica fick i lördags när hon åkte m "samma plan" då det vart försenat till 2230!

En rejäl överraskning dock var antalet kilo som vi får lov att packa ner...domen lyder; 20kg
Jag menar 20 kg? Vad är det? Iiiingenting!!! Förra året fick vi ta 30kg, flertal guider o annat folk har fått ta 30kg i år...
Men vi miniklubbare är väl inte lika fina som dom andra guiderna. Nu återstår bara o se hur mycket Kreta people får ta med eftersom hon sagt till dom att hon skulle återkomma m vikten...När jag ifrågasatte sa hon bara att såhär är det o försök packa lätt...Dessutom sa hon att jag skulle observera att under 50% av guiderna fick extra kilon...Jag själv, dagisfröken som jag är, tycker jag att det ska vara lika för alla- no matter what. Får en så får alla eller så får ingen- o eftersom folk redan är på plats som fått- så får man ge till de som kommer också!
Men vad vet jag? Jag är ju bara miniklubbare.
Så dumt av mig.

Nu blir det TANDBORSTNING o sedan läsa tills jag somnar...jobb i morgon!
-Over and out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0