Here I come again...

Som ni vet landade jag på turkisk mark i lördags natt o var ordentligt trött efter flygresan! Chocken blev dock när jag gick in i mitt såkallade rum, öppnade varenda dörr som fanns där o insåg att VARENDA SÄNG VAD FULL...Hmm? Det visade sig att jag hade fått fel rum o i det rummet jag skulle vara fanns både en dubbelsäng (varav ena sidan var upptagen av norskan jag åkte m) o en enkelsäng- valde självklart dubbelsängen...and along come Zandra. Så vi tre tjejer knödde ihop oss o hade det riktigt varmt, svettigt o mysigt...Gårdagen var lugn o skön- lite utforskning av hotellet, minidisco, presentationer osv...Sen på kvällen blev det MR Pegasos World- som självklart blev vår danske kiddyrep Jens. Jag har fortfarande inte trättat min man- vilket gör mig galen men jag får hålla mig till tåls för jag vet att jag är här för att jobba o inget annat...men jag vill jag vill jag vill!


(spana in snygga Maria på bilden där jag står på en ramp o hon vänder sig om hahahaha)
(och JA Amanda- Yusuf är kvar)

Saknar er hemma- men inte lika mycket som sist...det blir ju en vane (stavning?) sak av det hela o det känns som jag är "hemma" när jag går runt här på hotellet. I morgon kväll ska alla åka till sina hotell- o flytta in i de lägenheter vi ska bo...Det ska bli spännande! Snart kommer jag nog återgå till att skriva på Resedagboken.se eftersom det är lättare för (inte så tekniska) människor att bara få ett pling på mailen om att jag skrivit ett nytt inlägg...Man får ju tänka på alla!

Älskar er mest
-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0