I wanna touch you right now...

Malins sommar 2008
Arbetade kanske 16 timmar om dagen- dag som kväll/natt/tidigthelvetes morgon
Gassande sol
45 gradig värme
120 barn
Alkohol som flödade
Sena nätter på kvällen innan dayoff...


Miniklubben = 0930-1330 (hände att man blev uppringd för o springa o göra See off/See in)
Siesta = 1330-1430 (där jag ofta klämde in Välkomstmöte eller See off/See in
Miniklubb = 1430- 1700 (hände att man blev uppringd för o springa o göra See off/ See in)
Siesta = 1700-2015 (återigen varning för See off/ See in, dessutom hinna äta och vara på "kids dinner")
Minidisco = 2015-2115
Kidscontrol= 2130-2300ca (hände dock bara en gång för mig o det tycker jag är snällt m tanke på hur många See off jag gjorde under sommaren!)

Så här rullade det på under högvarven på PW o I loved it...Samtidigt som jag hatade det- just då. Men är taggad igen- kanske inte för samma tempo för iår finns ju det redan en ansvarig o PWguider so thank God for that...Fast visst var pressen en del av det roliga. Lägg dessutom till på listan att kvällen innan ledighet så drog man kanske 2200- myste på Sunshine balkongen o sedan ut i natten tills 0300-0400 (?) o sedan hem i säng...vart man inte ledig dagen där på så kanske det slutade runt 0100-0200...Om jag då inte hade en See off på natten- vilket jag tog trots min lediga dag dagen därpå...O det blev ett j*vla ramaskrii när dom andra tjejerna fick en See off på SINA "lediga nätter"...stackars er.

Min vecka här hemma
Måndag = 0900-1230 Jobb
Tisdag = 1000-1500 Jobb
Onsdag = 0900- 1730 Jobb
Torsdag = 0900- 1700 Jobb

Och jag är helt död. Jag är så trött att jag bara la mig i sängen o storgrät förut...För vaddå? För att jag är trött. Visst kanske det finns annat som spelar in- men jag kände verkligen att jag kräks på allt o bara började gråta. Thats me. So far är jag ledig i morgon o so far så ska jag sitta i carporten i bikini o bränna fläsket - bara för att jag nämner detta nu så kommer det regna i morgon så dont blame it on me- men våran termometer som är rakt i solen visar f*n 21,5 grader så jag är ju DUM om jag inte solar om det är lika varmt då.

Är inge kul o prata m o ännu mindre kulig att läsa nu känner...
-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0