Im singing in the rain Im siiinging in the rain...

...fortsättningen på sången stämmer f*n inte in på mitt humör...inte låtens ton heller...alldeles för glatt när det regnar!

Ja precis- utanför fönstret pissar Gud o man kan tro att han druckit upp hela Medelhavet så alla mina äckliga kompisar som befinner sig i närheten...hur verkar det? Är det en tom sandpool hos er nu?

Anyway...skulle bara klaga lite på vädret. O på hur j*vla segt allting är här hemma när man inte jobbar o regnet bara ÖSER ner! Ge mig min flygbiljett nu, o ge mig ett flygplan så jag kan åka idag...vad ska jag göra här hemma i 17 dagar till?! 17 dagar?!?!?!? O shit! Det är ju snart.

-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0