Its geting harder and harder to breath

Övermorgon- eller i morgon- se det hur du vill! Åker gör jag jävligt snart ändå!

Sista arbetsdagen på SuperDagiset idag- usch o bläk vad jobbigt det var att säga hejdå till allt där! Lämnade 2 fotbollar till varje avdelning o i personalrummet satte jag in en ljuslykta m både godis o ljus i...Fast dom får äta sig ner till ljuset minsann! Inte en enda tår visade jag dock fröknarna eller barnen- men när jag sedan stängde- släckte o låste- o dagiset var helt tomt så kom tårarna...Usch vad jag tycker om dom!

Hem for det på cykeln- så sjukt kul o cykla att jag dör! Underbar kännsla när viden sveper tag i dig o dina ögon rinner som tusan o gör dig blind...dessutom när ögonen börjar rinna så börjar näsan rinna- jag ÄLSKAR att cykla! Var nära på att köra på en liten kiddo som sprang ut från BVC i Centrum! Precis innan så är det en nedförsbacke o ögonen rann som f*n o jag tänkte precis innan killen sprang ut att "shit om det kommer en liten här nu utspringandes jag lär inte se ett piss"...And so It did. Men eftersom jag precis tänkte tanken så var jag ju beredd! Mamman blev dock arg på sin son o inte på mig- inget hände men han ska ha koll på saker o ting...Killen var kanske 3 så det var ingen liten liten plutt...

Hem- sega i soffan tills grannarna/extra familjen (Fannys family) kom över o jag svullade i "sista" tacosen! Fyyy fan vad jag åt. Mums på det. Fick som förra året en liten hejdå present...o som förra året så bölade jag som fan. Ett kort på mina 3 älsklingar o some money- dom hade dock varit smarta (?) o växlat in dom till lira (kanske för att Linda VET hur mycket jag ÄLSKAR att shoppa?!) så nu slipper jag göra det! Älskar er lika mkt som min riktiga familj...(bara att skriva "riktiga" familj får mig o tänka att vaddå "riktiga" det är ju dom också!) o jag kommer sakna ihjäl mig efter er- men Linda, ge inte upp kampen- vi syns i sommar!

Nu blev det lite väl jobbigt här- men Jessica vi har inte pratat på JÄTTELÄNGE men nu syns vi snart!!! Saknar dig o min prins. O ja- jobba du på brännan...du som bott i Turkiet sen januari...o så kan vi jämnföra sedan- med mig som bott i Sverige sen november.

-Over and out-

Kommentarer
Postat av: Jessica Yaman

Vi har dock inga solarier här ;)



saknat dig! Men antar att du undvikit oss med flit lite nu i slutet här för att bli riktigt riktigt glad när du ser oss! Kollar de där med flour idag, för jag ska till tandläkaren med Angelica. Ok?



Snart åker du. Längtar. Puss

2009-04-24 @ 07:29:06
URL: http://metrobloggen.se/jamilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0