The number is 12...

Nedräkningen har börjat på allvar- 12 dagar tills jag tar mitt pick o pack o beger mig till underbara Urki...Vart vet jag inte ännu, men jag hoppas att utbildningsdagarna hålls i Side...eller gör jag det? I Incekum är det ju nära o bra till Jessica i Alanya...hum...Kluvet. Snart bär det av iaf o det är sjukt blandade känslor som rör sig i min hjärna o kropp nu!

Man har gått hela vintern o längtat, gråtit, sucktat över att få komma iväg- men nu när det närmar sig så börjar ångesten krypa upp över en...Förra året visste jag inte vad jag gav mig in på, men det vet jag iår. Dessutom har jag mer där nere än förra året- jag har min man...jag har (jo visserligen fanns hon allt där nere förra året med men!) Jessica som i sin tur har min prins Atakan...Här hemma har jag? Min familj, min andra familj (Jögi's) o Sandra som i sin tur har min gris Linus...Något direkt liv skulle jag väl inte påstå att jag har; jobbar som dagisvikarie när det passar dom o umgås inte m de jag fortfarande pratar m från skolan för att....erm ja du bra fråga! Åker ibland dryga 1,35 minutrarna till Stora Mellby o myser m Sandra o Linus- men det är inte ofta. Så jag vet att jag gör rätt i att åka- det är inte det som är grejen...Men som jag o Kristina sa igår- jag ska vara borta ett tag igen så det vore konstigt om det inte kändes lite konstigt.


(kan ni förstå att jag vill dit när man har en sånhär goding som väntar på en!)

Just idag ser jag bara fram emot att få sätta mig på först min pendel 1125 till Götleborg- sen 1217 Alingsåspendeln- tillslut 1306 bussen 560 till Sollebrunn o allra sist Sandras volvo...Framme 1400 i princip

- Over and out -

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har också lite ångest, mest för att jag är rädd att det inte kommer bli lika bra som förra året, och för att det var ju längesen man hade en svensk sommar! Men va fan, turkey är ändå vårt paradis, så here we come! <3

2009-04-15 @ 21:35:52
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0