Well that sucks!

Ledig idag- skönare än skönast. Tror ni dock inte att solhevetet bestämt sig för att INTE komma fram i dag? Joho då! Jag som hade tänkt o ligga o steka i carporten har fått tillbringa den på Kungsbacka, hemma i mitt slott o sedan på Systemet o Willys...Oj va brun jag blev! Nu ser jag dock att det börjar spricka upp, men klockan är snart 1700- känns lönt o sola då.

Som sagt har det inte blivit många knop här i Lindome idag- Kungsmässan m mammi (fick köpt mig ett par ballisar på Indiska o en VanillaLatte på Espresso), sedan hem o damma allt som kom i min väg...Besök hos Fanny som vart sjuk o förtjänade ett litet paketet (balla solglasögon i cerice o en matchande handväska i tyg m fjärilar på- sjukligt sött!) o oj så glad hon blev för paketet- ännu gladare när hon såg att det var glasögon i det! Vi lekte en stund tills bigbroo picked me up o vi åkte till Syssie o sedan Willys- blev en nätt summa på 545:- <- på WILLYS alltså...inte på Syssie. Gjorde ett glasstest på bilddagboken.se o blidde Soleros nyhet o jag måste erkänna att beskrivningen stämde in på mig till kanske 100%...


"Jag är en soldyrkande mjukis som älskar både frukt & bär"

I kväll blir det som alltid rekor framför Så Ska Det Låta o i morgon kommer bigbroo, Madde, Jossan, Deas o Daniel hit o käkar lite tacos o sjunger lite SingStar...trevlans

-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0