Wohaa Im a alien...im alittle alien...Im a englishman in NewYork

Helgen har varit heeeelt okej.
Fredagen var väl förvisso rätt seg- men hey! Den tog ju slut den också.


Gårdagen spenderades i liggande läge ute på altanen- GÔÔÔÔR GÖTT som vi säger på götteboska- i solstolen o med näsan i vädret. Jag tackar ja! Lite bus m StarWarsGubben Luke Skywalker o prinsessan Leya hanns också med (läs William o Fanny)...Fanny har ett speciellt öga för bilar o går fram till varenda bil o säger "brumbrum"- jättesött...bara det att hon springer mot vägen också o säger "brumbrum" så henne får ni allt hålla i koppel i sommar!!! Färdiglekt blev det tillslut, även om prinsessan började gråta när jag vart tvungen o gå, o in bar det av för att duscha o fixa inför tacosen...Hackelihack o fräselifräs...Runt 2030 fick vi äntligen äta (eftersom någon som skulle komma om 10 minuter kom om 1 timma så gav vi tillslut upp o började äta utan honom)...o sen blev det SingStar, efterrätt, GalenPanna o ett glas för mycket för Malin- fast såklart, har man inte druckit på lääänge så räcker det m ett halvt glas för mycket!

Some pics!




Idag bar det av till Göteborg- strosade runt i affärerna o hittade min älskade mascara som jag letat efter överallt...Idag var mitt sista hopp Åhléns o se där! Dom hade den. Vattenfastare mascara får man leta efter. Tjingsade på Jossan som jobbade i ett överhettat DNA (fel på ventilationen!!!) o sedan fika på Femmans Café o sen en kaffe från Espresso! Mums! Eftersom jag vart så uttråkad förut så tog jag tag i dukarna som mamma ändå skulle stryka nu i veckan..snäll dotter som jag är. Funderar på om det går att sitta ute utan att frysa ihjäl i blåsten men jag kanske kan ge mig lite, fick rätt rejält m färg igår o dessutom så är det 20 dagar kvar tills jag åker till Urki...o dessutom finns ju solariet kvar...haha.

Nej nu blir det att gå igenom lådorna i hallen här uppe för mammi tycker jag barrierar alla som finns.
We will see

-Over and out-

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-04-06 @ 20:32:00
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0