and sometimes I get nervous when I see a opend door...

Äntligen fredag! Denna goa underbara dag som förmodligen inte borde vara så bra eftersom den e bland dom 3 sista dagarna på veckan, och dessutom är det bara fredagen den 13 som är hemsk- olyckligt att fredag drog just den nitlotten.

Det blev trotsallt storstädning av rummet, tog dryga 1timma o 30minuter att; putsa garderobsdörrarna/speglarna-damma 3hyllor (+lådor), 2fönsterbläck o ett tvskåp- dammsuga alla lister (även de bakom sängen)- få ut sängkläderna på vädring- rensa lite i några av lådorna- dammsuga sängen fri från kvalster (okej men antalet minska iaf!) o tillsist dammsuga hela rummet...Belöningen denna gång var att skippa träningen ikväll eftersom jag har av någon konstig anledning- sjukt ont i knäna...Strax efter det sprang (nej okej det kan jag inte för det är för kort avstånd) jag in i duschen o tog mig en snabbdusch o sedan begav jag, mammi o pappi oss till Kållered. Ett snabbt besök på ett overlodat system (som m andra ord inte blev jättesnabbt) o sen fick Willys sig ett besök också. Sen dess har det inte hänt mycket. Jag har inte haft orken att fixa garderoben men det kommer ju ytterligare en helg som ska avklaras!



Ikväll blidde det hemmagjord pizza (såndär som poffar ut ur paketet själv?), Let's dance o samtal från Spanien- det verkar inte direkt lovande att hon kommer hem hon den där Linda vilket är extremt jobbigt eftersom vi då inte kommer att träffas förrän?? Hmm i jul? Nej usch! Ta en sista minuten från Spain till Side älskade vän...f******n vad jag saknar dig.

Och till alla er som väntar m spänning på mina 2 hemligheter- på måndag kan jag avslöja en av dom iaf...
Kanske begge.

-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0