Baby dont leave I need you right here...

...here by my side- holding my hand.

Idag vill jag bara dra täcket över huvudet o sova eller gråta mig igenom dagen. Inatt har jag haft på min dator o varit inloggad på msn ("inte vid datorn") för o kanske få hem Jessicas film o jag kände på mig att bara för att jag skulle gå o lägga mig tidigt så skulle min man komma in strax efter jag krypit ner under täcket...I morses så kändes det ännu mera så, så efter jag ringt tandläkaren från min varma säng så satte jag ner mina fötter på isgolvet o kollade på datorn o vem hade haft rätt känsla igår kväll? Det sista han skrev skrevs 2315 så han borde ju varit inloggad runt 2300 o då sussade jag redan sött framför en påslagen tv o med surrandet av datorn i öronen...Därför vill jag bara gråta idag- för aj vad jag saknar honom o aj vad jag bara vill skita i allt här hemma o ta första bästa plan ner! Jag älskar han så jag spricker o hjärtat gör ont när jag tänker på all skit han går igenom o hur skit han mår just nu- jag vill vara hos han- NU.

Jag vet att det inte finns något o göra för jag har saker här hemma att ta hand om, ett jobb o jobba på o få ihop lite para- men snart ger jag upp o åker ner tidigare.

-Seni cok özledim askim-


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håll ut! Det är april fortare än du tror! Men jag förstår hur du känner!!!

2009-02-23 @ 10:26:12
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/
Postat av: Denise

vännen... va det inte en hemlighet som du skulle berätta på "måndag"?? ^^

2009-02-24 @ 17:50:32
URL: http://nizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0