Im longing for...

Tisdagar är inga roliga dagar, speciellet inte när jag började jobba 0730 o var alltså tvungen o gå upp 0630, vakna o äta på en halvtimme o sedan gå i -9 grader till jobbet. Att jag dessutom kommit in i en ny nack-och-huvudvärksperiod hjälper mig inte det minsta! Men!!! I morgon är det onsdag!

Endast för att jag inte varit med om något vidare intressant (om du inte räknar m barn som blöder näsblod, slår sig hårt i huvudet o får en bula eller tjatande på en o samma unge 23450 ggr!) så har jag suttit o tänkt mycket på vad jag saknar och därför kommer här en lista (utan rankning!!!)

*****************************************************************************************



*Sommaren
*Förfesterna på Linneas o Ninas balle (o med dom såklart!!!)
*Solen
*Bada
*Solbrännan
* Att använda mina sommar kläder/skor
*AMANDA



*Att prata o lyssna på turkiska
*Side stad
*JESSICA
*Alanya
*Medelhavskebab!
*Stranden
*ATAKAN
*Lata dagar på Cinar
*Hårda dagar på PW
*Siestan vid poolen/havet



*Att träffa Persson så mycket som förr
*LINDA
*Att gå i skolan (joh! Ibland iallafall)
*Stones bar- Side
*Cay (turkiskt te)
*Blonda håret!!!
*Idha från PW
.


*Självklart alla nära som försvunnit från mig- mormor, morfar, Emy, Gunnel, Gösta, Jacob, Anna...

****************************************************************************************
-Over and out-

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gaaaaah nostalgi listan or what?! men snart händer det! :D

2009-02-18 @ 10:40:36
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0