I will not regret you...

Alla hjärtansdag idag, jippe! Här ska det firas...NOT. Saknar min man, men inte mer bara för det är Valentines day...Älskar man en person mer idag eller vad? Varför ska man ge present just idag (även om jag älskar den lilla partyväskan min mamma köpt till mig), jag tycker bättre om att ge lite då och då...

Kvällen igår var mycket trevlig! Blev körd (ja utan att fråga faktiskt!) av min pappi in till Håkan (se; Kristina men hon spelade Håkan Hellström på gymnasiet i 1an o it stucked since then) o hennes nya underbara lägenhet! Mums på den! O dessutom JA TACK till hennes garderob, takhöjd o breda fönsterbrädor...listan kan nog göras lång eftersom jag drömmer om en egen lägenhet just nu. Vi åt tacos (mums på den med!) o kollade lite Let's Dance innan vi tog 10 minuters promenaden (perfekt läge på lägenheten- avundsjuk? Jag? NEJ DÅ!) bort till Bergakungen (Götleborgs största o fräschaste biograf) där vi spanade in nya filmen med Angelina; Changeling...Har du inte sett den? SE DEN!!! Fruktansvärt bra film o helt obeskrivligt bra skådespeleri av fröken Bitt-lover! Aldrig har jag suttit i en biosalong som varit så tyst som igår! Ska ni lägga ut pengar på bio denna månaden, lägg dom på Changeling! Du kommer inte ångra dig...jag är fortfarande helt tagen. Att filmen dessutom är baserad på en sann berättelse får mig inte att gilla den mindre- sånna filmer (och böcker- typ GÖMDA) är det bästa jag vet. Efter filmen stod jag o frös i väntan på 13an's spårvagn o tog sedan den till Centralen där tåget väntade...Tack för en mysig kväll o speciellt tack för att du bjöd mig på bion!!! Måste göras om...fast jag kan bjuda dig då...

Idag har jag inte gjort så väldans mycket, bråkat med pappi (varför? Äsch!) o sedan tog family 4 bilen in till Götleborg o strosade runt i affärerna...Fick äntligen tag i nya bhar (dessutom betalade pappi- pappas flicka? Jag håller med!) o sen kirrade jag en ny sjal eftersom jag upplevde "love at first sight"...


Muntergöken på bilden där!

Puss o kram på alla hjärtansdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0