Im holding my breath cause you are perfect...

.Lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag
lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag.
Rätt roligt ord när du säger det många gånger!

I natt loggade min kära man in runt 0330 o som ni vet är jag ju ung o dum (känner mig iaf dum!) så jag låg i sängen o väntade på honom. Vi pratade dom ditt o datt, att han inte ska arbeta där han arbetade förra sommaren vilket jag tycker är bra för det finns en restaurangchef där som jag avskyr- starkt ord- men sant!



Har suttit o kollat mera på FriisCompanys underbara sida o har väl iaf ransonerat ner mina cravings till 10 underbara ting! Men har också suttit o tänkt rätt mycket på hur jag är som tjej- jag har alltid försökt förneka det men jag älskar att vara tjejig! Jag älskar att klä upp mig, jag älskar att ha klackar på skorna (sen om jag kan gå i dom är en annan femma!), jag älskar att sminka mig o jag fullständigt älskar att se fräsch ut! (även om jag för det mesta ser ut som ett ras)
Men jag har dolt det, okej inte helt o hållet, för att jag tycker att jag inte passar i modet som är just nu o oftast går tanken att "tjocka människor ska inte..." o det är fel fel fel! Har man rätt storlek (det är inget fel att köpa L istället för M när du vet att du egentligen behöver det!) o rätt attityd så har du vunnit mer än hälften...Men så kommer ju det där, det där vissa verkligen hatar- o det där vissa verkligen ÄLSKAR- blickarna o uppmärksammanheten från andra; på stan, på jobbet, kompisarna...Överallt finns dom- men vet ni vad? Fuck them o go for it! Ser det inte vulgo ut så finns det inget som hindrar dig (m vulgo menar jag kortkort på rumpa o lår av min stl). Dock så har jag ytterst få tillfällen att använda allt fint jag köper eftersom jag inte gör något annat än jobbar, tränar, kollar tv, handlar m mammi, bloggar...så jag bara prövar det ofta- för o konstatera att "joo det är fortfarande fint" o när jag får tillfälle att använda mina kläder så kan det hända att folk känner att jag är fööör fin eftersom det "bara" kan handla om ett besök hos Rickard o Madde....

Idag väljer jag dock o vara fin i, inte föör fin för jag känner mig avslappnad i det o då är det inte fööör fint, hög svart midjekjol, svarta (tjocka)leggings, grå tischa, min gråa peace-sjal, peacehalsband o svart kofta när jag ger mig ut i snön o åker 2 timmar till min Persson o bebus Linus...



I wish I could top it of with this, but stil I have to wait wait and wait

-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0