Im stil alive but Im bearly breathing

Hokus pokus simsalabim- nu loggade inte min man in.

Thats the reason Im up this late- o jag håller på att dö. Eller iaf somna. Avskyr distansen mellan oss, hatar hans jävla jobb, ogillar att aldrig prata m honom. F*n varför åkte jag hem egentligen? Eller nej, det ångrar jag inte! Men jag ångrar att jag inte tog honom med mig...haha...eller nej inte det heller. Men jag vill ha honom här, eller dubbelt så bra vore det om jag var där! Chans till solstrålar istället för snö- okej det är inte strålande väder där nu heller- men jag hade ju haft han! (O mycket närmare till Jessica o prinsen) Guuud att man kan längta så mycket efter en person, o att jag är så j*vla dum att jag sitter här- 0200- o gör inte ett skit- för att kanske få prata m honom för risken finns ju att han tror att klockan är för mycket för att jag ska vara online o skita i att logga in!!! Att han dessutom, min underbara söta man, skänkte sina sista pengar till barnen i Palestina denna månaden också gör ju att han inte har para (=pengar=) att köpa kontur (=markörer till mobilen; liknande de markörer man köpte till de gamla/nuvarande? telefonautomaterna=)- vilket resulterar i att han inte kan höra av sig till mig o fråga ifall jag är online eller inte...

Dessutom är det något fel på min dator eller på mitt internet för jag kan inte göra något utan att den hakar sig, låser sig eller stänger ner sidan/programet jag är inne på...Jejej- kanske inte ens fungerar att lägga upp detta inlägget?
Who know's?

I know that I miss my man- and that I miss kissing his lips and touching his face.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0