Its a secret I never tell...

So here's the thingi...

För det första; hur kan jag kolla Greys när det bara är tisdag? Uppmärksamma ni (inte) är! För det andra; mina två hemligheter- båda kan avslöjas nu!

Jossan & Andreas har förlovat sig- okej okej- dom fick visserligen inte lika mycket uppmärksamhet som hon den där Victoria o han den där Daniel...men oj vad glad jag är! Andreas ringde en kväll o fråga om jag inte kunde följa m o välja ring...jag började gråta för att han bad mig om en sån otroligt personlig sak...o sa självklart ja...Sen gick det som det gick liksom :) Men grattis säger jag!!!

Min andra hemlighet vet jag egentligen inte om det är jättesmart om jag skriver ut här...för folk som inte borde ha reda på den saken kan få det...Så ni som inte vet- jag mailar eller kommenterar i era bloggar istället...

Whats next?
Over and out

Kommentarer
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Jaaaa kan du maila mig o berätta/förklara :P Hihihi



Idag kommr paketet! Min säkerhetsvakt på PTT har den redan i famnen...så i eftermiddag när han slutar så får vi den

2009-02-26 @ 10:33:34
URL: http://metrobloggen.se/jamilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0