It's geting brighter

Äntligen måndag!!! Glädje. Eller? Helgen har varit lugn o skön, hostat sönder mig på nätterna men annars så! Är det inte skönt o få sova ut på helgerna? Jag vet inte- för jag ligger vaken o hostar!

Som ni vet så var jag ju på taco o vin kväll hos Johanna, det var trevligt o mycket lungt...Vi satt o kolla Körslaget o tjöta tills klockan blev 2300 o brudarnas parkeringsbiljett gick ut så dom var tvugna att åka hem- tack för att ni körde mig till Centralen! På tåget träffar jag grannarna Svensson (dom 2 vuxna) o föräldrarna Ask...Pratade med dom hela vägen o berättade mycket om Turkiet. Dessutom tyckte mamma Svensson att jag borde ta en promenad med Majki snart för han behöver lite en liten push på att börja söka jobb osv (förr när han itte var ihop m hon den där så tog vi långa, eller korta, promenixer o filosiferade om precis allt o inget- vi var som två syskon- umgicks jämt men sen kom hon den där o allt förändrades...) Mitt nya "få-tummen-ur-uppdrag" är att gå över till Majki o bjuda m han på en promenad i mörkret...Så jag kan prata lite vett med killen...Söndagen spenderades först m bigbroo, eftersom solen sken så vackert tog vi oss en stärkande promenad runt Mossen o sedan hem till honom för o städa. Åt lite lunch o drack te också- mysigt mysigt. Sedan blev det hemgång o resten av dagen spenderades i liggande läge...Eller nej jag var borta hos min prinsessa o lekte lite m gnällFia där...hon börjar bli redigt stor nu! Herregud hon springer ju fram som en annan travhäst o aj hon har börjat få en jättestor tand i munnen (inte undra på att hon e gnällig!)

Håret mitt börjar bli ljusare o ljusare för varje gång jag använder mitt shampoo o balsam för blont hår, ska ta o lägga slingor i det senare så jag blir mitt vanliga jag igen! Idag blir det arbetsintervju på SkoPunkten 1400 o sedan förmodar jag att det inte händer ett piss, precis som det brukar vara! I morgon vill jag jobba!!! O på onsdag o torsdag med! På fredag blir det kanske Ullared, får se hur det blir m tanke på att jag har 100:- på kontot så känns det inte så lockande, bättre o stanna hemma o kanske få jobba (men tänk om dom inte ringer då- lagom trist!)

-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0