Maybe I was wrong for trying to pick a fight...

Nothing can make me fall.



Idag har jag verkligen kännt hela dagen att fy fan va bra jag har det egentligen! Det enda som skulle göra mitt liv bättre var om mitt hus, min familj o mitt allt låg i Turkiet...Men så är inte fallet så jag får nöja mig med den tillvaron jag har här! Igår under dagen vart jag på Lek&BusLandet m Angelica o hennes kompis barn Leo o snacka om att jag har träningsvärk idag! Upp och ner, ner och upp- för varenda jäkla grej o hej o hå va snabba vi var i jämnförelse m lille Leo!!! Senare blev det en vända på staden o en fika m mamman till Leo o ena lillalillasystern Enja (stavning?) o när vi sagt hejdå så gick vi självklart "en sväng i affärerna" vilket igår innebar BikBok o Gina...På BikBok gjorde Angelica ett impulsköp på 1299 kr från MITT konto (jaaa hon ska föra över dom sen!) o dessutom fick jag ett par killerörhängen...Mums! Sen gick vi över  till Gina o där köpte jag min efterlängtade jeansjacka som jag redan är kär i o bara vill använda använda använda...So I did. Igår kväll tog vi tåg o buss till Hissingen o umgicks en stund m the englishmen som kommit över till Svea över helgen o det var riktigt kul o träffa dom efter 2 år!!! Synd bara att dom börjat dricka runt 1600 så när vi kom vid 2200 så var dom typ deckade...oflyyyt! Men kul som sagt o jag får väl se om jag åker in o träffar dom ikväll igen- vilket dom gärna ville.



Idag vart jag på "Torget" m familjen o där fick jag återigen ett par örhängen o återigen var dom i form av peacetecknet bara det att dom vart lite mindre (o några hekto lättare!)...Älskar peacetecknet nuförtiden o har det både på sjalen, halsbandet o nu två par örhängen...Dessutom finns det en mumsig tisha på BikBok m ett färgglatt peacetecken på magen. MUMS!

.Ni blir det avgång till grannarna o sen får jag se om jag pallar att åka in till Götleborg.
-Over and out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0