Oh I love her...

Så var saken biff som man säger i Stockholm...eller iallafall enligt "Snabba cash" jag läste på gymnasiet. (Sjukt dålig bok så läs den inte!)

Jag fick tillslut Pegasos World igen, som miniklubbare. I onsdags förra veckan blev jag uppringd av tjugan som sa att dom placerat mig som kombinerad guide (några dagar guide några dagar miniklubb) och jag blev så glad- det är ju verkligen det perfekta för mig!!! MEN- jag blev placerad i Kusadasi...Jaha det låter ju fint?! Eller hur. Det är 3 timmar MED FLYG från Antalya till Kusadasi...Jag sa (tyvärr) NJA till det o frågade om jag inte hellre fick plats i miniklubben på PW o hon bad mig vänta tills måndag (idag). Anledningen till att jag inte kunde bli guide i Side är att jag inte har körkort...Dom har redan en guide i Side utan körkort MEN denna guide kan danska o det kan inte jag. Så nu blir det PW i år igen, med vissa dagar placerad i miniklubb på Cinar...UNDERBART!!! Tjugan tycker dock att det är ett steg neråt i min karriär för jag "är bättre än att bara  vara miniklubbare- du e så mycket bättre "värd" om du förstår vad jag menar?"...Men jag blev "lovad" att bli guide sommaren 2010 om jag stannar hela säsongen med Företaget nu 2009...(Om jag överhuvudtaget VILL jobba med dom även 2010- det vet man ju aldrig!)

Dagen har varit LUGN, begav mig till ICA för att posta Jessicas paket men dom hade stängt efter 1600- inte själva ICA utan Svensk kassaservice...Jag får posta det i morgon...Ikväll var jag hos Fanny på hennes namnsdag o bakade kladdkaka det var choklad både högt o lågt!




I morgon arbetar jag hos Fannys mamma på "hennes" dagis 0900-1600
Nu pratar jag med min underbara Linda

-Over and out-

Kommentarer
Postat av: Linnea

WOHOOOOOO! Nu är jag happy ! :) Det kommer bli skitbra, särskillt om du får varva med Cinar :) Jag åker också den 25 april, hur coolt är inte det?! (Åker du på morgonen eller kvällen?) PUSS

2009-02-10 @ 10:26:43
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0