"Oh my God you dont know how beautiful you are..."

Den kommentaren o mycket annat kul har hänt mig de senaste dygnet!

Min man loggade in redan vid 2200 igår kväll så vi hade myskväll framför webcamran på varsitt håll med ca 350 mil emellan oss (eller hur långt är det egentligen Jessica?)- vi satt o pratade om allt- precis allt- dock var det mest han som prata o jag som kommentrade lite då o då o sa mina åsikter som han uppskattar (ibland) så mycket! Skönt o få höra ifrån någon man älskar att man är den enda som han kan prata med o att man är den enda som verkligen bryr sig...För oj det gör jag ju! Han berätta att han drömt att vi fått en liten flicka ihop, o det är mysigt o höra sånt från sin kille- okej att jag drömmer det ofta- men att höra en sån sak från honom...myspys.

Solbränd!

Idag har jag, hör o häpna, träffat Therese Andersson :)...Min favorit har tagit sig hem från Teneruff där hon är o arbetar jämt o ständigt (okej hon varierar sig mellan Mallis, GC o nu Tennis) vilket betyder att vi aldrig ses speciellt inte nu när jag varit borta o kommer bli borta denna sommaren också. Vi lekte turister i vår egna stad Götleborg därför att Tessan så gärna ville se sin hemstad igen...Vi kollade igenom alla affärer inne i Nordstan o sen tog vi oss en promenix upp till Kompassen o tillbaka till Nordstan för o äta lite på Café Prego- mums på pastasalladen där! Sen bestämde vi oss för att ta oss en promenad upp längs Avenyn eftersom solen sken så vackert- men vi misstog oss o så fort vi gick utanför dörren så blev det grått o mulet igen men turister som vi var så lunkade vi upp till Avenyn o lekte ännu mer turister m kameran. Tillslut blev det en fika m vanilla-latte o en semle muffins på EspressoHouse innan vi kramades en sista gång på vem vet hur länge ? Hon är iaf helt klart en kompis jag kommer ha kvar längeee o hon är en av dom som förstår mig bättre än många andra...Vi är lika på många sätt men ändå så olika- det gör oss ju perfekta :)



Idag skulle jag haft städat hos min broo men jag har haft huvudvärk sedan jag vaknade o nu när jag kom hem o slappnade av så kände jag verkligen att det inte skulle fungerat o gå upp o städa där så jag tar det i morgon, efter jobbet om det blir ngt.



Ikväll blir det nog en riktig semla o sen Greys...
"I can tell you a poem at the beach this summer askim..."
"...But after 1 bottle of vodka ofcourse"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0