Way away away so you cant see...

Torsdag är en rätt bra dag ändå! Speciellt om man jobbar på dagiset där man gör besök till "bageriet" på torsdagar (inte varje torsdag men ibland!)- för det betyder att man får bullar på jobbet- mums på det! Har jobbat 0900-1730 idag, även om Tildas pappa kom o hämtade henne redan 1650 o jag fick gå hem i samma veva eftersom hon var det sista gullbarnet kvar. Tog en uppfriskande promenad i vår/vinter solnedgången och njöt faktiskt av kylan och att det inte var kolsvart när jag gick hem (inte när jag vaknade heller nu när jag tänker efter, härligt!)

Annars rullar allt på, fick nyhetsbrev från Företaget idag; innehållande en massa information och något utav det töntigaste jag har hört på länge...Alla som blivit anställda ska skriva om den destination man fått (basic info) och dessutom har alla blivit tilldelade olika specifika ämnen att skriva om utöver basic info om landet. Alla Turkey-kiddyreps har blivit ombedda att skriva om Turkiet då och Side's sevärdigheter...1 000 ord ska det innehålla och vi ska vara tillräckligt vuxna, eller vad det nu stod, att kunna leta fram relevant information...Kyss mig någonstans! Går vi i skolan igen eller va f*n är det med er? Jag kan helt serriöst inte ens se VARFÖR vi ska göra det, okej alla er nya som behöver lära sig om landet- men vad f*n jag har bott o levt där 7 månader vad kan jag behöva veta som jag inte vet? Är riktigt arg och idag känner jag för första gången att NEJ jag vägrar jobba för dom i år igen och jag VILL VERKLIGEN INTE åka ner o vara miniklubbare...Men jag tänkte så hela förra säsongen så jag får vänta o se- man kan alltid säga upp sig- även om man sätter folk man tycker om i skiten- men man ska inte stanna för andra- inte i år iallafall!

Gladare ämnen? I morgon ska jag jobba igen, 0900-1700, sen efter det blir det hem till Håkan (aka. Kristina) o hennes nya lya för o chilla lite med henne...På lördag är det valentinesday o jag tänkte väl kolla på Mirrors...romantic huh? Desstuom så kommer äntligen bilden på mina fynd från Ullis eftersom Amanda o Jessica gärna vill se...
Enjoy!


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0