Well, you done done me and you bet I felt it

Fritids fritids fritids fritids FRITTE. Från 1200-1700. Kalas bra!

Nu till dagens väsentliga punkt- jag tog tåget 1125 o då hade jag satt min mobil på "kontor" vilket innebär att den inte ringer så jättehögt som på vanlig profil eftersom jag skulle jobba. Jag har alltid mobilen i jackfickan på min tjocka vinerjacka o jag hör inte alltid telefonen när den ligger där...Så även idag...3 missade samtal- från dolt nummer. O i vanliga fall skulle jag inte bry mig, men när jag väntar svar från företaget så kan jag inte missa sånt! O jag kan inte bara släppa det heller...Mia, våran underbara kortis skåning- hade blivit uppring idag av företaget o dom hade berättat att hon blivit guide i Side i år igen...därför känns det som om det mååååste varit företaget. Eftersom jag också sökt Side...Jag känner mig helt lost i tankarna, sur över att missat samtalen-men gladerad för att Mia berättat att alla guider åker ner 20 mars- det e ju jättesnart!!!45 dagar!!! Hoppas dom ringer i morgon!!! Ska säga till dagiset i morgon på morgonen att jag inte kan ha telefonen på ljudlös för jag väntar på ett VIKTIGT samtal. Sen får dom göra vad dom vill- telefonen ska vara på "extra högt" så jag hör skiten...

Dagis i morgon ja, långt uppe i Balltorp, men det går buss hela vägen så jag klagar inte...0930-1700...Kalas bra!

-Over and out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0