When it's bad it's bad- but when it's good it's fucking great!

Jag har en hemlighet på min hemlighetslista som gör mig så glad. Att jag igår dessutom fick ytterligare en hemlighet att lägga till gör min vardag spännande- ska jag klara av att hålla tyst eller inte? Men begge hemligheterna är bra, inga hemskheter här- men oj vad glada ni kommer bli när jag avslöjar dom...
För en dag så får jag det- bara inte riktigt än.


Idag ringde inte Poolen, det vart lite trist- fast jag fick istället åka till Kungsmässa m mamma (faktiskt ett bra tag sedan jag var där o hör o häpna- dom hade bytt ut vissa saker i butiken- det fanns nytt att älska!) Prövade ett par underbara jeanscinos på Gina o älska dom! Men jag passar inte i så ljusa-jeans så njae dom får nog någon annan vara vacker i. Men mums på vår och sommarkläderna- skulle kunna köpa kläder i varje butik jag går in i!
Läste dock idag att Jenny "Velvet" har en garderob (m kläder, skor, väskor o blingbling) till ett värde av 500 000:- och det kan ju låta mycket- en halv miljon liksom- men tänker man efter, räknar ALLA plagg man har i garderoben, alla skor, alla smycken, alla väskor...Tror ni inte att man kommer upp i ett rejält pris vi vanliga med? Iallafall jag. Man borde egentligen skriva ner allt man köper under ett år (fast vem orkar det!) o sedan kolla när året är slut...Får bli 2010 års projekt eftersom 2009 redan börjat o jag kommer inte ihåg vad jag köpt iår...Hahaha. Material girl? Näej!

Eftersom jag inte alls är en material girl så åkte vi senare till Kållered (ja vi i Götleborg gillar städer på K) o där tog jag en sväng in på HotLine- dumt, mycket dumt. Affären hade precis fått in vårkollektionen från Vila så dit får jag nog åka när lönen kommit...(o jag har betalt min bror!) Vi gick också in på Cassels för att längs ner så har dom kläder från Vila o VeroModa- så där gjorde man ett fynd för 149:-, en tissha m väst fastsydd uppe vid axlarna- en liten twist är att man knyter den där bak, så det ser alltså bara ut som en väst framifrån- där bak ser man bara snöret. Fräsch till mina nya svarta
Ellos.se shorts, min peace-sjal o mitt mumsiga nya peace-tecken-halsband (bara sjävla berlocken är ny, kostade 29:- o fick den av mammi!) i sommarens solstrålar.



På tal om solstrålar, köpte tullisar till mammi på Kungsmässan o satte i ett kort "Till världens bästa mamma" för att hon helt enkelt är det. O på tal om solstrålar, igen, i morgon jobbar jag på världens bästa dagis (Fannys mamma Lindas dagis!) 1100-1700, hoppas dom ber mig jobba fredag med. Jag är på G nu!!!

-Over and out-

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh du har så niceiga kläder :D

2009-02-19 @ 09:43:08
URL: http://marielinnealaaneoks.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0