And they lived happily ever after


För att lugna era spinnande hjärnor o laga era brustna hjärtan- jag o min man pratade igår kväll/natt på msn. Han var där när jag loggade in o jag tror aldrig jag blivit så glad för något förr...tårarna rann både av lycka o av nervositet kan man ju säga! Vi började prata om allt som hänt men han förklarade det första han gjorde att han inte svarat eller klickat mig för att han var arg på personen som skickade smset, vilket ledde till att han inte ville prata med mig heller för han ville inte att jag skulle höra honom i det tillstånd han va i...Men jag sa till honom (precis det du tänker nu!) att då kunde han smsat eller sagt det på något sätt så jag vet att han inte är arg på mig eller värre- att det hänt honom något. Jag vet att det är väldigt fördomsfullt av mig att skriva att "turkar blir arga när dom blir arga" men många av er vet att det är sanning. Det låter också väldigt fel av mig att säga "Men han e turk, man kan inte tänka på honom som andra killar"- men lika många av er vet att det också är sanning. Och NEJ det har inte med hans religion att göra, visst vissa saker kan ha med det att göra...självklart!- men varför skulle religionen spela in på hans humör? Jag menar kristna kan väl också bli arga o göra dumma saker?"Vi" är inte så oskyldiga som "vi" tror oss vara. (Oj heelt annat ämne där jaaaa!) Men iaf så pratade vi ut, om precis allt. O samtalet slutade visserligen, inte me cybersex (hahah!), av att hans tid på internetcafét tog slut- men vi satt o pratade om namn till våra framtida pojkar när han loggades ut.

Något annat vi pratade om var det här;
- Min skatt guess what I have been dreaming last 2 weeks?
- I dont know but maybe it's same like I have been dreaming?
- I dreamt that we've got baby togheter!!! Best dream in my life!
- You have to be joking with me Veysel?
- No why would I joke about something that good?
- Cause I've been dreaming same thing! How was it in your dream?
- Diffrent everytime but in all dream we got a babygirl...
- This is something weird- cause in all of my dreams we've got a babygirl to.
Ibland undrar jag om vissa drömmar är tecken- jag vet 100% att jag inte är gravid (så sluta ora dig broo du ska itte bli morbror...än!) men detta känns ändå lite mysko...Men jag brukar inte tro på drömmar så jag ska inte tro på denna heller!

GossipGirl o OTH var igång igen o de va begge mycket bra avsnitt! (Vill inte skriva va som hände eftersom vissa av er inte gör som jag!) L*d*d*a*d* n*r båda rätt tidigt i morses o kollade på dom så snabbt jag kunde!
Annars har jag inte gjort jättemycket idag, bara kollat avsnitten, duschat o sedan en god o trevlig middag hemma hos Jossans föräldrar med hennes storasyster Sanna (+man o 2barn), storasyster Lotta o såklart DeasPeas...Barnen är underbara! Fast Cajsa kan såklart bli lite tjurig eftersom hon är i 3års åldern o är extremt envis- men efter en sommar bland bortskämda barn i Turkiet kan jag handskas med allt!



Om ni undrar varför där inte finns några inlägg om Umeå i helhet så är det för att jag har inte lagt över bilderna till datorn ännu- men det kommer...blir dock nog bara bilder!

Nu ska jag sova för i morgon väntar tandis 8.00- fast busshelvetet går 7.20
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0