I will always love you


Jag vet att mitt förra inlägg var kanske lite väl personligt- men jag tänkte att det är inte någon som läser min blogg ändå så varför kan jag inte skriva personliga saker i den? Jag tänker fortsätta vart jag slutade i mitt förra inlägg.
Allt var frid o fröjd, jag o min man myste till det lite i telefonen o jag deckade nästan precis när vi lagt på. MEN! Då fick jag ett sms som äventyrade det hela rejält. Ringde upp min man igen o frågade vad detta sms betydde (inte från honom tro mig!) o han sa att jag ville inte veta ordagrant men att det var de fulaste orden man kan säga till en tjej (det visste jag med för dom lärde jag mig först av allt). Dagen efter skickar jag det sms till honom, bara för att visa honom o få det översatt ordagrant med hälsningar att "detta smset var det jag fick inatt" o sedan dess har jag inte hört av honom. Jag har ringt, jag har smsat, jag har ringt igen...Antingen har han ignorerat mina samtal eller så har han klickat mig...O enligt mina efterforskningar så är ignoransen de värsta. Klickar han mig har han ju iaf sett att jag ringt, om ni förstår hur jag tänker?! Just nu har jag skrivit ett mail till honom, där jag förklarar för honom att jag måste få ett tecken från honom så jag vet att han lever- så jag vet att det är han som klickar mig o inte någon annan. (Varför någon annan tänker ni- men man vet aldrig med turkarna). O det är där vi står nu, jag försöker att tänka på annat- men det går INTE, så jag smsade min kära abi ("bror" på turkiska) o bad han smsa Veysel för o bara kolla om han e okej o självklart vet jag att han inte berättar vad han känner för min abi men bara han svara att han va okej så skulle jag bli lugnare...Vilket han gjorde. Teşekkürler abi.

Tågresan hem var bajs iallafall- den gör jag helst inte om! Först var tåget 35 minuter sent till Umeå för dom hade kört på en älg någonstans (om det nu va sant?) o sen satt vi minst 10 minuter stilla på Umeå stationen innan vi rullade iväg. Jag drog igenom några OTHavsnitt o jag är överlycklig att både OTH o GossipGirl börjar i USA i morgon igen så man kan spana in dom! Klockan blev väl runt 1.00 när jag stängde igen datorn o sov en stund. Sen vaknade jag vid 2.30 för att vi står stilla igen..(jippie!) men nu är det ingen älg utan ett växelfel...Där blev vi stående i 1 timma o 20 minuter totalt...Sen när vi kommer till en station där många ska hoppa av o åka vidare blir vi stående 30 minuter pga möte m. annat tåg.

Mitt tåg till Umeå skulle avgå 17.00- avgick 18.15
Jag skulle vara framme 06.32- var framme efter byte till buss i Vännäs (inte inplanerat!) 09.30 (om jag minns rätt?)
Mitt tåg till Göteborg skulle avgå 20.58- avgick 21.40
Mitt tåg skulle vara i Göteborg 10.52- var framme 13.15

JAG REKOMMENDERAR ER ALLA ATT RESA MED SJ'S NIGHT TRAIN TILL NORRLAND!!!

Over and out- and good night

Kommentarer
Postat av: jessica yaman

är ju inte ens sj som trafikerar norrland va? de e ju connex

2009-01-06 @ 11:32:28
URL: http://jamilja.blogg.se/
Postat av: malin själv

jaha men jag åkte med ett tåg som det stod sj på o personalen hade sj's-namnskyltar på sig. O jag bokade tågbiljetten på SJ.se



Inte vet jag :D

2009-01-06 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0