Im the man who cant be moved...

Shoppoholic har varit min överskrift 2 ggr i rad, först med frågetecken efter o sedan m utropstecken efter. Idag fick jag egentligen användning av det ordet också, men man vill ju inte tjöta ut det!

Jag har umgått med LOUISE idag, tro det eller ej! Det var lite otippat eftersom vi inte träffats på sisådär 1 år(!) o inte pratar sådär överdrivet mycket i varesig telefon eller på msn...Men- för er som inte vet vem hon är; vi har varit kompisar sedan barnsben (oj va gammalt det där lät) o vi gick på lekis (dagens förskola) tillsammans o busade på barnkalas ihop. Sen gick vi i samma klass tills 7an då hon flyttade till Lerum/Gråbo o under själva högstadiet höll vi kontakten o var fortfarande jättenära vänner men man växer ju upp o tyvärr oftast ifrån sina vänner fast kontakt har vi alltid haft. Nu har vi försökts att få ihop en dejt ett bra tag så idag lyckades vi äntligen! Hon kom o hämtade mig i sin (pappas) Jaguar (mjao!) o så åkte vi till....fanfar.....KUNGSMÄSSAN!!! Wiho! Men hon har inte varit där på ett tag o man ställer väl upp här i vardagen. Fick köpt en present till Jossan som fyller år 4 februari o hittade även en jävligt snygg tröja som jag vet att min granne kommer tycka mycket om- så jag köpte den till henne...Gud va jag e snäll! Kostade dessutom bara 49:- så jag kännde att jag kunde kosta på henne den...(Det är trotsallt mitt gudbarns mamma!)

Ikväll tar jag mitt vackra (?) ansikte o min snygga (???) kropp o min underbara (??????????) hosta till Frölunda o dricker en flaska vin eller två m "småtjejorna" (dom gick i årskursen under mig på gymnasiet) o äter lite tacos...Trevligt värre. Dock har jag killer- klädångest.
Vad va det jag skrev i ett inlägg? Jag har inga kläder?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0