Never again


Utekvällen igår var lyckad, kanske lite för lyckad så här dagen efter men- det säger man alltid dagen efter o så kommer man till dagen då man sitter på förfesten igen o häller i sig dricka...Kvällen började hemma hos Jessicas vänner Therese o Magnus, där va även deras vänner Johanna o Johan (inte ett par som tur är- hade låtit kul "johanna o john"). Tog de lite lungt efter ett tag för jag kände att de blev förmkt men eftersom jag sen märkte hur fulla alla andra blev så började jag köra på igen...Dumt dummare dummast. Vi tog taxi till stan o gick på Olearys- drack ännu mer- dumt. Jävligt dumt. Pissfull blev jag o snefylla fick jag...Grät så det spruta ur ögonen på mig- när vi kom hem alltså. Hade ett samtal med min man, förlåt- räkningen kommer bli skyyyhög, o jag ångrar inte vad jag sa- men jag ångrar hur ja sa det. Jag grät så jag skakade o hulkade som om jag höll på att dö...Berättade för han att det var jobbigt att aldrig höra av honom längre, han säger till mig att smsa honom, skickar jag inte sms till han så får jag dåligt samvete o mår dåligt, men jag har kommit framt till att jag mår ännu sämre av att aldrig få svar eller sms alls utav honom...Snefylla som bajs fick jag o grät o hade mig, det var längesen jag blev så full! Jessica fick prata med honom o lugna ner mig rejält- en klippa i stormen som alltid. Samtalet slutade i princip med att vi hade telefon"sex" (nej Jessica jag gjorde inte det du tror jag gjorde) o att vi sa godnatt o sen slockna jag- som en klubbad oxé. Vaknade i morses o fick en bebis brevid mig- mysigare start på dagen får man leta efter.

Nu ska vi ut (iaf jag) o leka lite i snön, fast de blir väl 3 minuter eftersom det är bajskallt.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0