so why do I keep counting?


Anledningen till att man har en blogg är för att man ska skriva där si sådär 14 gånger under dagens lopp, men vem faan bryr sig om det lilla lilla som händer i ens vardag? Skulle jag skriva här 14 ggr/dag så skulle saker o ting förmodligen handla om typ "Fick ett sms av Sandra nu, dom mår bra och lillplutten äter o mår bra", eller "Aha, tog på mig mina raggsockar nu för jag frös om fötterna"...I värsta fall så skulle det stå något i stil med "Gud va jag e törstig, ska nog gå o ta mig ett glas vatten..." Jag menar- intressant! (För er som verkligen VILL veta allt sånt här så säg bara till så ska jag uppdatera er alla!!!) Varför började jag just inlägget med detta? JO! För att jag känner att jag inte använder min blogg, jag missunnar min blogg, jag behandlar den inte med den värdighet en blogg ska ha (om man inte använder den i syftet att hålla folk uppdaterade m något viktigt- graviditeter, utlandsjobb, utlandsliv osv, så är en blogg egentligen bajs)...
Men som sagt, min vardag är inge vidare intressant så då är det bättre jag låter bli o blogga, annars blir det så fjutigt.

Veckan har tyvärr inte innehållit vidare mycket jobb, varken måndag eller tisdag jobbade jag- onsdag där emot jobbade på ett dagis här i Lindome och dit vill jag återvända MÅNGA gånger- underbara barn o fröknar! (Okej nu var det 9 barn där utav 27 så jag kanske inte alls vill tillbaka när alla 27 är där!?) Torsdagen spenderades med bigbroo o Madde på Kungsmässan där vi åt lunch på Linnea's (tack för maten!) o sedan åkte vi till Taxi (Maxi) o handlade o lämnade Madde...sen en promenix runt omkring i Lindome o sedan hem o inte göra något alls (som alltid då?). Idag har jag och mammi varit i Kungsbacka (ja jag hänger ofta där o börjar tröttna på det!) o jag fick låna pengar (får ju lön på söndag/måndag) till en killertunika från GinaTricot. Sen blev det åter igen Taxi (Maxi) o sedan hem för o tugga lunch...
Gott.

Idag fick vi alla, som bestämt sig att slava för företaget från i sommras, ett nyhetsbrev som innehöll en hälsning från kontoret i Malmö- Tjugan hade dessutom skrivit att vi som väntar med spänning på våra destinationer/positioner (alla eftersom ingen fått reda på det ännu) ska få reda på det under andra veckan i februari...
Håll tummarna att vi får det också nu då!

Nu så har jag precis gjort salladen till ikväll, roccolasallad, körsbärstomater, gurka, gulpaprika o avokado. Extra tillbehör- feta ost o solrosfrön...Mums. Bigbroo kommer hit ikväll o ska spise sammen me oss. Annars hoppas jag på att få prata med min "man" (vi är inte gifta, bara det att när vi arbetade på PW i somras så ville vi inte att killarna, turkiska animation, skulle förstå när vi sa "pojkvän", för många av dom kan det ordet, o sedan dess så har väl alla vi miniklubbare sagt "man" om våra pojkvänner...) och jag kanske tillochmed får se han i camen- herregud gjorde det för någon vecka sedan o jag måste erkänna att han va snyggare i somras när han brydde sig om sig själv o inte åt upp sig som om han skulle gå i ide...Men jag älskar han ändå- väldigt snällt av mig tycker jag!

Här är iaf tunikan/tishan...Det man inte ser på bilden är att brudens leggins består av paljetter...


Over and out
Malin

Kommentarer
Postat av: Denise

JAG vill läsa om din vardag ^^

2009-01-23 @ 17:10:38
URL: http://nizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0