There no shame in taking the blame

Jag har fått höra att jag tappat två bloggläsare från min blogg...skandal! Visserligen är begge från Stockholm så egentligen borde dom inte räknas....men! Amanda är ju trots allt min Amanda o den andra är henne goa kompis Elon...o eftersom jag älskar Amanda så mycket, så gillar jag ju även hennes vänner...(fast inte när dom svimmar på restaurangerna!!!) Anledningen till att jag tappat dessa S-bruttor är...att jag strukit över o under o grejat o haft mig. Så okej. Lets be plane and borring for the rest of your lifes- jag slutar. Men inte helt.
Det är som om jag skulle sluta shoppa skor...det går inte.

Speaking of skor- för någon vecka sedan såg jag på Nilsongroup.se att Skopunkten i närheten av där jag bor sökte personal, o för er som inte känner mig så är en av mina största drömmar att jobba i en skobutik, så jag tänkte "äsch what can I loose?"...tydligen ingenting! Jag blev nyss uppringd (hem- för smart assMalin glömde skriva det nya mobilnummret på ansökan) av butikschefen o hon vill gärna träffa mig "på måndag klockan 14.00"...Egentligen kan jag ju inte ta jobbet, för det går inte riktigt ihop med mina planer för sommaren, men en intervju skadar aldrig att gå på! I värsta fall kanske man kan få jobba helger eller extra vid behov?! Men Amanda, du säger att du inte sagt till någon av dina arbetsplatser att du ska åka- vad svarar du på frågan om dom säger "tänker du åka tillbaka till Turkiet?"- man vill ju inte ljuga...Jessica- du e också bra på o komma på saker- så hjälp mig!!! Alla ni andra som kommer med något bra förslag kan också kommentera det här, för jag behöver all hjälp med ett svar på frågan "tänker du åka tillbaka till Turkiet i sommar?" (inte det ärliga sanna svaret att "ja det ska jag"). Tänkte att man kanske skulle säga att man har en plats för företaget men att man vill veta vad för destination o position man får innan man tackar ja, eller att man får se vad som finns här hemma innan man tackar ja till utlandet...?
HJÄLP!

I natt sussade Angelic här, det var helt okeej. Idag umgicks vi, spelade lite Wii o sen åkte vi till staden Göteborg o KOLLADE i affärer- nej jag handlade ingenting! Huvudvärken har äntligen släppt eftersom jag hinkat i mig massa vatten o bytt till glasögon...Ikväll blir det sängen "tidigt" o hoppas på att vik.poolen ringer i morgon.

-Över and ut-

Kommentarer
Postat av: amandaaaa

haha du fick tillbaka en läsare nu! GREAT!! jag säger ALDRIG att ja ska åka, det är ju själmord. OM dom säger nåt. vilket alla inte gör. men dom gjorde de på skolan när ja började i jan förra året. och då sa jag: Det är inte planen just nu. och att ja inte tror de osv. (fast ja visste att ja skulle) och så sa jag att jag hade tänkt det först, men nu ser det ut som jag blir hemma. för jag skulle vilja komma in lite i arbetslivet igen och ha en normal vardag, så kanske jag åker tillbaka nåt annat år. det vet man ju aldrig.. Det godtog han. han blev super glad. sen åkte jag iuaf. men ja va ju trots allt välkomme tillbaka:D haha. eller så kan du säga att du inte kan åka av hälsa själ. för att du måste operera nånting(typ munnen). och sen när du ska åka så säger du att din läkare sagt att det va okej.. Det sa jag också. Hahaha. fast me magen då. inte munnen.. oj nu blev det långt! Pusss

2009-01-26 @ 18:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0