Things that makes me feel better

Löjligt bra låt! Makes me feel better in the cold and grey weather
http://www.youtube.com/watch?v=Xh4V-_yJZ2A&feature=related

Mysbebusen Attis! Makes me feel happy in this cold Im having.


Konversation med mig o Isak som befinner sig på andra sidan jorden.
"Man får aldrig chansen att pröva sina vingar om man är för feg att lämna marken man står på"

Vetskapen om att jag snart kommer få lön
Vetskapen om att jag snart får reda på om mitt drömjobb blir mitt
Vetskapen om att Linda kanske kommer hem i mars, det värmer hjärtat lite även om vi inte vet 100%
Vetskapen om att jag kommer få köpa min drömväska på måndag om den finns kvar
Vetskapen om att jag kan jobba massa i vik.poolen

What makes me feel worse?

Vetskapen om att mysbebus är så långt bort o kommer bli så stor tills ja träffar han!
Vetskapen om att jag kanske får jobb på Kreta...
Vetskapen om att Linda kanske inte kommer hem...
Vetskapen om att väskan inte finns kvar
Vetskapen om att jag e halvt sjuk
Vetskapen om att jag måste jobba mycket i kommande veckor
Saknaden av min man
Saknaden av Jessica
Saknaden av Turkiet

.Onödigt inlägg.



Kommentarer
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Det var inte alls ett onödigt inlägg, jag nämndes ju EN gång o attis 2 ggr....bättre blev det väl inte? ;) Kramar

2009-01-24 @ 13:55:18
URL: http://jamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0