...you always know when you love someone


Söndag eftermiddag o jag hungrar ihjäl! Pappa lagar mat nere i köket så jag får vänta en liten stund innan jag tuppar av helt så ska jag få mat idag med...lycka.

Idag vaknade jag runt nio tiden o satte mig o beställde kläder till mig o Angelica på Ellos.se, till ett värde av
1000:- <- bara min del...ajdå. Men vi hoppas att jag får användning av allt! (o att jag får go lön av Stidmon aka. Städ Simon) Sen beställde jag varsin (likadan) bikiniöverdel till mig o fröken B i mammas namn för den kan inte levereras förrän 25 april o risken finns ju att både jag o fröken B har åkt till Turki igen. B's pappa ska tydligen ner i maj så han får ta med sig dom då, eller så kan mina paranteser helt enkelt bara posta ner dom!
Mammi o jag tog oss en tripp ner till Kungsmässan o strosade runt i affärerna där o avslutade "shoppingen" m en
vanillalatte från EspressoHouse...mums på den.

Nu i eftermiddag/kväll (kalla det vad du vill) så har jag pysslat!!! Har gjort en jättefin textram som ska pryda mina två tavlor jag har på väggen (det enda som får lov att sitta på mina väggar) men jag vill byta ut fotografierna i dom fast jag vill ändå inte ta bort Angelica o Jessica...o ersätta med vaddå? Har 3 bebusar att ha på väggen, men bara 2 ramar. Två bilder på mig o Veysel? Känns som om mammi skulle få krupp...(fast det är ju trots allt mitt rum!) Dessutom så känns det smått onödigt att sätta upp bilder på honom o mig eftersom jag åker "snart" (datum kommer i slutet av feb/mar)...
Egentligen spelar det ingen roll vad jag har i, men texten lyder ändå
"Love is not a maybe thing"
så det är väl inte jättepassande att ha en bild på Angelica o Jessica?



Nu ska jag äta-
over and out.
Puss o kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Nää kanske inte så passande, men jag ä'r jä'vligt snygg

2009-01-18 @ 18:17:02
URL: http://jamilja.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahah jah du e skitsnygg!!!

2009-01-20 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0