You've got a let me know...


Idag är jag för första gången på länge glad i mitt egna hus! Eller klart jag varit glad här förut, men jag vet inte- just nu känner jag mig inte grinig över något, inte irriterad på varken lillbroo, pappi eller mammi...Men jag tror det beror på att jag kom hem för kanske 10 minuter sedan?! Kom hem från vaddå?, undrar säkert du! Jag kom hem från världens bästa bigbroo o Madds...jag hamnade där efter att vi åkt till KBA o köpt en Is Chai till mig (inte endast därför vi åkte dit men en av anledningarna!) Hemma hos dom så kolla vi lite på bigbroos blogg (huvudetditofotternaner.blogg.se) o sedan lagade vi mat- ni vet såndär indisk-kyckling typ tikkitaka eller nåt?! Dessutom prövade jag Madde's garderob som varje gång jag är där men hittade ingenting- fast sen såg jag att min bigbroo hade ett par snygga byxor så jag prövade dom o dom satt som ett par chinos så tack dom lånar jag ett tag!



I morgon blir det Disney On Ice -Princess Classic på Scandinavium m Madds, mamms o lillbroo o på lördag blir det medelhavskebab o god efterrätt som jag tillagar...



Inte mycket annat intressant har hänt idag, har bytt mobilnr så ni som inte fått mitt sms hör av er!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0