Everybody is waiting for the weekend...

Helt klart en av mina favorit helger på länge!
Finn 1 fel.



Linda!!!!! Wihooooo. Äntligen får jag slappna av o jag slipper tänka så mycket på vad jag säger till både Sandra o Angelica! Hur svårt på en skala mellan 1-10 har det varit o inte säga något till någon?! Hallååå. Hemligheten jag haft, är inte alls att Jossan o Andreas har förlovat sig utan att den vart att Linda kom hem till grisbebusen dop...Förlåt alla er som jag hållt det hemligt för- men jag kan ju inte säga till någon för då kanske någon säger till Sandra o då hade ju allt vart förstört!!! Men hem kom hon- o jag har vetat om det i flera veckor så tro inte jag haft det jättelätt eller att jag kunnat glädja mig speciellt mycket...den enda jag sagt ngt till är Jessica (o Amanda men inte så mkt) så hon har fått mina små glädjetjut då o då.

Hon kom hem i fredags kväll o sen på lördagmorgon ringde hon mig runt 1000 o ja åkte m hela familjen Eriksson Karlsson till Kungsbacka o Kungsmässan där Linda shoppade loss på Gina (o jag köpte två thissor på rean!) o sedan på SkoPunkten...Hon drog sig till pappa i Hsåker o sen hämtade hon mig igen o det blev middag hemma hos mammin o sen promenix hem genom kalla mörka Lindome. Melodifestival m brollorna o Madds...Sen Valkyria vilket vart en helt okej film men absoult inget jag skulle betala pengar för (thank god for downloading) o tillslut deckade jag o lillbroo i mitt rum eftersom päronen vart på 50års partaj i klubbstugan för grannen- tydligen världens fest m trubadur, dj, bartender...FRI BAR!!!! Den tillställningen verkade inte dååålig du. Speciellt inte m tanke på pappas tillstånd på söndags morgonen..hahaha. Men jag fick upp han runt 1020 så han kunde hjälpa mig o Linda m att få igång GPS som skulle visa oss vägen till lilla lilla stugan där Sara bor mitt ute i ingenstans. Först hämta vi Angelica på Centralen, som blev glatt överraskad att det var Linda som körde bilen o inte min familj som jag sagt till henne...lite sur vart hon nog också över att jag inte berättat att Linda skulle komma hem- men va faen! Sen rullade vi vidare till Västra Bodarna o missade, trots GPS, avfarten mitt på motorvägen (en liten en dessutom på vänster sidan) o fick köra lite längre för o vända tillbaka.
Sara vart också glatt överraskad att Linda kom där, vi stannade en stund o fika lite sen ställde vi in GPSen på Stora Mellby o vips så vart vi framme! Linda stod först vid dörren o Sandra öppna o hejade glatt...sen så hände något i huvudet o speciellt i ansiktsuttrycket på Sandra o hej o hå då förstod hon att det var Linda som stod där...Hon blev nog gladast av både Sara o Angelica- stackarn började ju gråta...hahah. Hela överraskningen blev iaf enormt lyckad o att jag hållit det hemligt så länge gör mig MÄKTA stolt- man kan ALLTID lita på Malin.

varför så ljuust kort?

Dop hela söndagen o mycket bil bil bil...Besök hos Lindas moster o kusiner o sen hem o umgås ett bra tag...Hon åkte tillbaka nu kl 1600 från Köpenhamn så det vart en kort men otroligt rolig visit i Svea. Vi syns i jul vännen min...om inte så kommer jag ner i höst.

Idag har jag vart i Götleborg o ögonshoppat m Angelica o vi luncha på Pasta Prego Café- deras pastasallad....mums!
Nu blir det ett samtal till ett huvudkontor kanske...om jag vågar.

-Over and out-

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fan, det rinner några tårar längs kinderna nu när jag läser det! Har nog inte blivit så glad att träffa någon på länge!

2009-03-10 @ 09:34:19
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica Yaman

Kul ni verkar haft :)

2009-03-10 @ 10:13:54
URL: http://metrobloggen.se/jamilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0