Everybody's waiting for the weekend

Helgen i korthet
Fredag- Slö, städning o sen kalaskväll hos Jossan...myycket trevligt. Slutade i lagom tid runt 0100
Lördag- Shopping waaaaay to early o WAY to much people på Ullared...gick upp 0700 o vart väl hemma runt 1200...Ohyfsade människor än pensionärer m kundvagn får man leta efter! Men löning o helg...vad tänkte vi med? Bio sen m lillbroo- Bedtime Stories...rolig film faktiskt! Fick mig ett par asgarv då o då...Well spent money
Söndag- Sov ända till 0940! Frulle sen ICA MAXI sen besök av Angelica o hennes far...Vinkivink till dom o promenad m mammi.



Veckans bästa
Att jag FICK Diesel Fuel For Life av mamma Barbro- tack så hemskt mycket!!!
Att jag fick köpt mig en ny resväska o att pappi dessutom betalade den åt mig- tack tack tack!
!!

-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0