Im stil praying for hope and glory

Serriöööööst va är det här? Inge jobb på hela förra veckan o det verkar inte jättelovande för de 2 dagar som återstår av de jag kan jobba heller! Torsdag är ju som sagt redan bokad på superdagiset, men onsdag o fredag då? Ge mig jobb så jag slipper vara så fucking jääävla ensam, uttråkad o deprimerad.

För att vara mindre deppig o för att inse att trots att jag endast har 400:- kvar på kontot efter besöket på Apoteket så gick jag in o rumlade runt på Ellos.se o insåg att jag fick en hel del fint för pengarna trots allt så varför vara deppig? Det enda som fattas är mina jeansshorts o jag vet inte hur jag ska lösa detta, antingen tar jag ett par gamla jeans pappi har o syr in o klipper av o fixar (läs; förstör) o donar- eller så köper jag ett par på Ellos.se...Problemet är bara att på Ellos.se finns bara ett par som finns i min stl o dom är inte så ljusa som jag vill att dom ska vara, vilket pappas är, o inte har dom heller den där slitna looken, vilket pappas lätt kan fixas (läs; förstöras) till, som jag vill att dom ska ha o jag lägger inte ut 299:- på ett par shorts som jag måste fixa (läs; förstöra) för o få dom som jag vill! Då är det bättre jag fixar (läs; förstör) ett par jeans som är pappas...hmm bara han går med på det! Fast o andra sidan behöver jag inte fråga för han lär inte ens märka att dom är borta...



Köpte 3 par shorts- 1 par svarta & 2 par beiga eftersom jag använde mina sånna förra året tills dom gick sönder, lagade dom o använde dom tills lagningen gick sönder. (även om de svarta inte gick o laga efter tacokvällen hos pullorna!)
Köpte den långa modellen på byxorna som finns i både kort o lång...militärgröna
Chinosen är fortfarande fruktansvärt osäkert men dom kostade 179:- fast jag lär inte ha med mig dom till Turki
Korallklänningen är mycket ljusare i verkligheten men oj så fin den är- o finare lär det bli till brunbrända ben o solglasögon!

Förresten kan jag medela alla er bloggers att två av mina söta småbarn har fått intervjutid hos Företaget inför sommaren- det är kul som bara den men synd bara att en av dom medelat att Tjugan berättat att Företaget bara har platser kvar på Kreta o inga i Side...men dom får uppleva sina drömmar iaf (om dom får jobbet)!!! Skyll bara inte på mig när ni också upptäcker att Företaget inte är 100% för det har jag aldrig sagt att det är...men samtidigt så har alla företag sina brister (Jaja Linnea förutom ditt då!!!) o fel men vissa saker ska ni inte behöva stå ut med...I år tar jag ingen skit!

Tappade helt fokus nu o har inge mer o skriva förutom att Hope&Glory m Månsan är minsann inte dååålig! Sjukt party!
-Over and out-


Kommentarer
Postat av: Denise

ohhh vem är den andra??? ^^ ja vet vad du har sagt, så jag förväntar mig inte så mkt :P

2009-03-03 @ 18:23:47
URL: http://nizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0