I'm yours

Sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol solarium.



Där har ni min dag. Inget jobb idag alltså, inte i morgon heller...inplanerat iaf! På torsdag blir det på SuperDagiset o SuperAvdelningen o fredag blir det också SuperDagiset men på BraAvdelningen. Inget jobb + blekaste fejjan ever= solarium. Inget jobb + 10 grader varmt ute= promenad...O vilken promenad sen! Förutom att jag svettades sönder i min vinterjacka, sjal, joggingbralls o vinterskor så vart det krokusar, snödroppar o smörblommor (liknade iaf dom!) överallt längs med husen...Så otroligt glad man blir! O jag gillar inte ens blommor. Men då kändes det som VÅR VÅR VÅR.



Tog en promenix runt vårigaLindome tillbaka till Centrum o ICA- handlade- prmenixade vidare hem o degade framför tv till lunchen. Pratat lite m Persson- saknar dig! O din gapiga son. Sen tog jag mitt tjocka termotäcke, stolsdyna, solstol o två småstolar- arrangerade upp allt i carporten o deckade där i en timma o kanske förtifem minuter...Döskönt o dövarmt där i min vindstilla carport! Helt wonderfull. Solarium + solstolssolande = tomatfejja...Men även det- underbart! Mera underbara ting? Linus gapande i bakgrunden under mitt samtal m underbara Persson, att Amanda ringde idag, att avsnitten kommit ut, att klockan nu är 1815 o det är ljust ute, att jag kanske får sova på morgonen i morgon också (om dom inte ringer o ber mig jobba!), att Linus kan vända sig från mage till rygg, att Atakan är frisk igen, att det inte alls är långt kvar tills jag åker egentligen.

Nu? Hmm...snicksnack m Jessica o 2000 NAVY CSI...Sen? Två efterlängtade avsnitt av GPG o OTH
- Over and out -


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi saknar dig också!! Får bestämma en helg nu snart tycker jag!!

2009-03-17 @ 20:47:47
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0