So many people to love in my life

Min plutta är sjuk...Igen. På en månad har prinsessan haft; influensan, magsjuka, feber, förkylning o nyss feber...nu har febern gått över o nu har hon istället jätteont i bihålorna o öronen...Min skrutta vad jag tycker synd om henne. Dumma dagis- eller snarare dumma föräldrar till barnen på hennes dagis som inte lämnar barnen hemma när dom är sjuka utan tar dom till dagis o låter dom smitta ner min sessa!

Igår vart det jobb en stund, 0900-1230 på ett dagis jag lämnat telefonnr till så jag kunde inte tacka nej (skulle träffa Angelica) o dom 3,5 timmarna kändes oändliga. Haha. Helt okej dagis men inte som SuperDagiset om man säger så! Dock blev det träff m Angelica ändå senare eftersom jag slutade så tidigt, han tillochmed hem för o äta lite lunch (lahmacun) o shittalk m Amanda Maria Malm ett tag också- hur ska vi klara oss utan varandra i sommar?! Inne i stan tog jag en sväng till Cubus o sen mötte jag Angelica o vi drog till Espresso house o njöt av en muffins o latte (hon cocacola)...Hem igen- kebabsallad på menyn-sen Vänner o sen ett infall av att vilja åka till GBG m svägerskan idag så vi bestämde att höras av idag på morgonen (när vi pratade igår kväll)...Dock ringde SuperCilla från SuperDagiset o kraxade fram att hon skulle hem o dom behövde vikarie- SuperMalin ställde upp! Ringde 00915 o jag vart där 0947...Inte illa eftersom jag inte hade klätt på mig eller borstat tänderna när hon ringde (låg o dega framför datorn för jo jag vaknade ändå 0830) och dessutom måste jag gå igenom halva Lindome för o komma fram- jag bor längst ner i "dalen" o dagiset ligger längst uppe vid kyrkbacken- duktigt duktigt- ANDNÖD!!! Var helt slut när jag kom dit o slukade feta vattenflaskan på någon sekund. Sen vart det jobb tills 1500 o idag undrar jag f*n va det var med kiddsen!!! Typ vår-skriket eller nått- helt galna allihoppa...O i morgon ska jag dit igen- underbart! Hoppas dock det blir liiiite lugnare för jag går 0900-1730. Torsdagen där är också bokad o klar- hoppas jag får fredagen med! Fast först o främst hoppas jag att Fanny blir sjuk så Linda får jobba själv (inte för att jag vill att Linda ska jobba- men att Fanny slipper vara sjuk stackarn!!!)

Nu blir det itte så mycket mer intressant här ifrån...Jo såklart- trisst att vi inte kunde dra till staden, men på tisdag nästa vecka är Madds ledig igen- så vi får se om jag jobbar eller inte- då kanske vi kan dra dit istället.

-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0