This is how it goes down

Om man blir lycklig över att göra något som inte är jättebra, ingenting som skadar verken dig eller dina anhöriga utan mer något som inte är bra för din plånbok. Om du älskar att göra det- o det inte påverkar din viktiga ekonomi så som hyra o räkningar- gör det! Jag vet att man ska spara, men om jag redan mår dåligt o blir lite gladare av det så får man unna sig ibland...Dessutom kommer jag leva i slummen i 7 månader o knappt göra det alls så jag får ju passa på o njuta nu! So I did.



Har velat ha den sen jag såg den på Gina i...hmm...december? O nu idag fanns EN kvar på reastället för endast 79:- så min underbara mammi lånade mig para eftersom jag bestämt att lämna kortet hemma (av ekonomiska skäl!)...Med andra ord så har vi varit iväg idag igen, på Kungsmässan tro det eller ej! Sjukt segt idag annars, kollat lite Vasaloppet o kom inte iväg förrän runt 1500...Mest för att köpa nödvändigheter till kylskåpet men självklart ville mammi o jag ta oss en tur i affärerna...Herregud va jag önskar jag vore miljonär men att jobba som vikarie 5 månader o miniklubbare i 7 ger inte speciellt sådär jättestora pengar men jag är lycklig för det lilla jag får...Ellos räkningen är nu betald o vilken lycka för jag hade räknat fel på 100:- vilket betyder att jag nu har 716:- kvar på kontot att spara...Till vaddå? Ja nästa månad!

Strax blir det middag, hoppas jag, o sen kanske Bones o sedan sängen för i morgon vill jag jobba!
-Over and out-

Kommentarer
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Nu vill jag oxå unna mig ngt bara för att det känns bra! Snygg tshirt föresten.



Lalala, glöm inte mig i dina livsviktiga kvällsplaner.

2009-03-01 @ 18:49:51
URL: http://metrobloggen.se/jamilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0