All I want is to have you in my arms...

Sitter i sängen- uniformen är fortfarande på men linserna har åkt ut, glasögon på o håret är utsläppt...Lagom slappt. Dö-trött o ont i halsen som f*n men livet är på topp!

Ja som jag skrev- ont i halsen som f*n...varför? Jo för att för första gången på jag vet inte hur länge har Malin åkt på en rejäl halsinfektion o den vägrar ge me sig! Okej att jag bara käkat antibiotika sen igår kväll men come on, I dont have all my life to wait you out...Igår var värst- låg o sov HELA dagen, o ni som känner mig vet att jag inte kan sova på dagarna men ändå sov jag från 1000-1200, 1300-1500, 1530-1800 sen somnade jag kanske 2345 efter Step Up o popcorn i sängen- something is not right with my body!!! Som du ser- här mixar vi alla språk; engelska, svenska, finska (!!!), turkiska o skånska...det är inte lätt när det är svårt.

Amanda när kommer du hit? Jag har hört den 3 juni, men stämmer det? Jag vill ha Marabou choklad- helst m nötter i men what you buy I get. Tyvärr får man inte ta m lösgodis med in i Turkiet nu- pga svininfluensan men ändras det så vill jag ha det också! Sen vill jag ha minst 6 makrill i tomatsås (du vet man köper dom 3 o 3), 1 stort paket HAVREKNÄCKEBRÖD o 2 tuber räkost o snälla köp 2 Ramlösor på Arlanda efter securityn så jag får dom oxå...smak spelar ingen roll- bara ge mig Ramlösa!!! Tack sweetie. (Para får du såklart här!)

Vill träffa min man, men vädret är inte 100% o vi båda väntar på lönen så vi kan inte åka till någon restaurang utan det blir beachen i sånna fall o där är det kallt- o kallt är inte bra för halsen! Fick en anonym kommentar om varför jag inte har bilder på mig o min pojkvän...För att vi gör inga saker som är värda att fotografera ännu- men när säsongen dra igång o folk börjar vara på Sides krogar...maybe pictures will be taken.

Nu sitter jag o funderar på om sängen drar mest eller om jag om en stund ska lunka bort till Angelicas balkong o kolla på när dom dricker vin/öl...Malin själv går ju på penselin så enjoy girls!

Ni där hemma- ni betyder mest. Kom!
-Over and out-

Kommentarer
Postat av: amanda

Jaaa älskling. Jag kommer 3 juni!! om typ 11 dagar. Hur sjukt är inte det? Jag förväntar mig värsta festen när jag kommer!!! Självklart ska jag göra allt för att tillfredställa dina behov. Får nog skita i att ta med mig kläder om jag ska ha med mig allt som folk beställer hahaha. Men det gör inget! du ska få det du vill min ängel. vill du ha 6x3 paket, eller två st 3 paket? blogga oftare människa! Pusss

2009-05-23 @ 22:53:21
URL: http://amandon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad händer du loggas in och ut?=/ Lins har nu somnat efter mycket skrik i ungefär 40 min! Så skoj! Han sov över hos mormor o morfar i natt=) Första gången vi varit utan honom, eller ja han varit utan oss! Det hade gått jättebra! Inte ett pip under hela tiden!! Jag o Glenn åkte till Göteborg o gick på bio! Vi blev förvånade över att Filmstaden inte längre fanns! haha (hm, undra när vi var i göteborg sist;)) Jag saknar dig massor! Ska försöka få tummen ur och ringa dig någon dag! Måste dock ta glenns mobil då min är kass! Å han lär inte va hemma mycket kvällarna denna veckan! Oves 50-årsfest är på fredag! Sen undrar jag vilken telefon du använder?? Just nu önskar jag att jag hade pengar i överflöd, för då hade jag packat väskan o begett mig till Landvetter för att ta första bästa flyg ner! Ta hand om dig! Puss hörs snart!!

2009-05-24 @ 21:01:20
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0