Can you keep a secret can you keep a secret...

...Im in love with you...

Thats what I do- sitter o nynnar m på sveriges bidrag i Eurovision- ensam. Eller nej- jag, min dator, min juice o tvättmaskinen som snart är klar. 3 av tjejerna är på Hawaii o kollar på Euro men jag fick reda på det precis när jag kom hem så jag vart inte jättetaggad för o gå dit! Vet att hemma på Sagbrovägen är det stort galej idag o det får mig att gråta- saknar er ALLA där hemma extra mycket idag för att jag veeet vad ni pysslar med. Tänk på ensamna Malin när ni sitter där o äter tacos o dricker Tequila shots! Utgång big time i morgon så jag sparar mig tills dess- ska ut m min älskade Linnean o NinaMaria (o förmodligen Elin)- hoppas verkligen mitt egna team följer med ut- men dom verkar rätt sega så jag nöjer mig i sånnafall m Sunshine girls än o ha med tråkmånsar ut!

Gäster på hotellet sa att Norge o Svea vart diskade ur tävlingen först- för att dom varit på galej m någon dommare från kommitén men eftersom hon precis gapade fram sin låt så antar jag att det inte vart så?! Uppdatera mig! Orkar inte gå in på Aftonbladet o läsa.

Allt går bra här- jobbar o jobbar- o sen antingen sover jag eller sover en stund o sen går upp mitt i natten för o umgås m min man...Vissa kvällar går jag ut- inte fullt lika ofta som förra året men säsongen har inte riktigt kommit igång här så vänta bara! Försökte lägga ut bilder från Alanya- men jag sitter i soffan o där är inte uppkopplingen någe bra (men jag är den enda som har internet här uppe i vår lägenhet så Im happy!) Idag sov jag i solen på siestan (älskar mina raster!) o sen gick jag o tjöta lite m Sunshine girls på Pelikan...Efter minidiscot åt jag middag tillsammans m en familj på jobbet- dom är så sjukligt trevliga o deras två barn är mer än underbara!

Amanda Maria Malm kommer "snart" hit o det ska bli looovely att ha dig här igen! Saknar dig till tusen o kan knappt vänta tills jag får krama dig- Turkiet, Side o utgångarna är INTE detsamma utan dig (o dina galgångs-anfall)!!!

Ska ta m mig datorn till jobbet i morgon så ska jag lägga upp lite pix...
Älskar er
-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0