Count your courage instead of your fears...

...thats what Im doing down here.

Sitter i soffan i mitt vardagsrum o kollar på TNT, den enda kanalen som visar amerikanska serier men självklart m turkisk text...Hoppas hoppas att jag lär mig mer turkiska då...hahah not. Är på det stora hotellet o jobbar nu- i morgon går jag in på min andra vecka där...Känns hemtamt o bekvämt att vara där, även om jag saknar stämmingen på det lilla hotellet extremt mycket!

Jag längtar hem alldeles för mycket, o inte hjälper det heller att Angelica går runt o säger "Å jag saknar din mamma, å jag vill ha din pappas grillade mat/din mammas paj/frukosten hemma hos er...." Strö salt i såret bara- I can take it! Jag tror att det är mest för att jag inte vet om ni kommer ner eller inte-.. förra året visste jag exakt datum o tid...nu går jag med tanken över att ni inte kommer ner över huvudtaget. O om ni inte gör det...well thats life...men jag kommer dö. Jag vill ha ett riktigt samtal m mamma o en björnkram av pappa, jag vill störa mig på min lillebror o jag vill bråka m min storebror o jag vill skratta åt Madde- jag vill ha min familj...Rickard o Madde ha lyckats få moster Rossis lägenhet, vilket jag är extremt glad över...grattis grattis...men jag vill ändå att ni ska komma hit även om jag veeet att det är omöjligt! Mamma o pappa- snälla sluta göra saker- sluta köpa hem mat, sluta använda el, sluta köpa saker...så sparar ni pengar o kan komma hit! Lika viktiga är familjen Jögi- en liten docka på det lilla hotellet idag fick mig o börja gråta när hon satt o sa "mjau mjau"...till hotellets hund. Här om dagen spelade dom "Stay the night" på det stora hotellet o både jag o Angelica tittade på varandra o sa i kör "Naaw William"...fotot sitter fortfarande på hyllan o jag saknar er alla 5!

Manen o jag har inte umgåtts sen sist, alldeles för länge sedan- men m penselin o så ont i halsen att jag gråter om nätterna så får det vänta tills det ebbat ut lite...Men jag saknar han med!

Nu får jag se vad som blir av resten av kvällen- ville kolla film m bara Angelica...men det är i princip omöjligt eftersom vi inte bor ensamna i en lägenhet...

Mamma om jag får lönespecen på måndag- ring mig!
Älskar er!
-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0