Gel canim gel...

My lovely lojje- älskar våra lägenheter! Att det dessutom är 20 grader varmt på balkongen där jag befinner mig just nu gör inte att jag tycker om stället mindre!

I tisdags/onsdaga var jag som sagt i Alanya- åkte dit redan i tisdags kväll o firade Jessica m tårta, drinkar o kareeoke på Maren...snajs snajs. Dagen efter vaknade jag av min prins som stod i bankade på deras sovrums dörr- jag var redan halvt vaken eftersom kroppen inställt sig på att vakna en viss tid nu (inte de dagarna jag BORDE vakna  den tiden- utan de dagar då jag är ledig...) Vi busade lite- tills Yusuf's jobb o tjingsade o sedan till Police Cafe i hamnen för o hälsa på lite nissar- kul kul att träffa gamla vänner! Satt där ett BRA tag...men tillslut tröttnade vi o gick o jag bjöd Jessica på BurgerKing i födelsedagspresent...grattis igen...Tillbaka till Police eftersom Ahmet inte vart där första gången vi gick det o han hade blivit något arg om dom sagt att jag varit där men inte när han jobba! Satt där i någon timme- då bestämmer sig Malin för att göra rent sin älskade ring m en tandpetare...o PLOPP så ramlar en diamant ur! Sheet. Sa till Jessica att vi får gå o fixa det...när jag ställer mig upp så märker jag att remmarna på mina Ellossandaler losnat så jeh...Först guldsmeden- som dessutom inte trodde att diamanten tillhörde ringen eftersom han sa att diamanten (eller om det var hålet) var förstort för att den skulle få plats...hmm jag tappade ju den preics där ifrån? 2 timmar senare (fast jag gick dit 4 timmar senare) o 5 lira fattigare skulle det vara klart...Hemma i Svea tar det minst 2 veckor o kostar därefter också! Skorna gick på 5 minuter o kostade 2 lira...så jag klagar inte!

Hem åkte jag- för o hinna umgås m Linnea- men jaha- när jag är framme i Manavgat får jag ett sms där det står "Gissa vem som är i Alanya?!" Men jaa att vi åkte om varandra. Var hemma runt 2130 o sedan runt 0200 gick jag o åt soppa m min man på världens godaste restaurang! Myspys. Men oj va trött jag var dagen efter! Var hemma 0500 o gick till jobbet 0830...Life is life is life is gooood!

Idag jobbelijobb- lyckat minidisco som fan- 12 barn tror jag att jag räknade till!!! Taxi (ja laat- men min fot tar död på mig!) hem o direkt till ballen med datorn. Jobb i morgon igen- hoppas alla 12 barnen kommer till klubben också!!! Tyvärr går många till stranden på dagarna. Nu ikväll tror jag det bara blir slappish- är trött efter jobbet o skulle verkligen behöva sova ordentligt en natt (ok igår somna jag på två röda efter jag lagt mig i sängen för o vänta på samtalet från min man- o klockan var innan 0000 så!)...Men vila kan man göra när man blir gammal! Ikke sant?! Några tjejkompisar ska ut på LightHouse ikväll- lockande bara för att gå ut...men HATA LightHouse! Näe det blir nog en hemmakväll ska du se.

Nu snicksnack m Jessica love o sen en välbehövlig dusch!
Vet att jag e kass på att uppdatera- men livet är roligare än bloggar!
-Over and out canimsinis-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0