Happy birthday to...

Jessica- i efterskott

Sitter (äntligen) i Jessicas kök i Alanya efter lite födelsedags firande igår kväll. Solen gassar som sjutton o man märker verkligen att värmen o sommaren är här nu! I natt har jag svettats (!) o för bara några dagar sedan så låg jag o frös i min lägenhet hemma i Side.


(old picture)

Allt rullar på- jobbet går bra o det är många barn i miniklubben varje dag! Ansiktsmålning är den som är favorit aktiviteten (bland barnen- inte mig!) o igår stod vattenkrig på programmet- MYCKET UPPSKATTAT kan jag lova! Efter jobbet gick jag hem, duschade o sen bar det iväg till älskade Alanya. Mötte Jessica o mamman hennes (o faster o Alanya tjejerna) på en liten restaurang, Jessicas mammi hade planerat denna överrasknings middagen i nästan 2 månader så Jessica visste inte om att alla skulle vara där. Kul kul. Efter det promenerade vi bort till Maren <3 o jag åt min medelhavskebab (MUMS PÅ DEN!!!!) o sen blidde det tårta o kaffe (mums på det med!) Vi satt o tjöta o sjöng kareeoke o drack drinkar tills klockan blev 0010 - då Jessicas äldsta son Ramazan kom o sa att Jessicas yngsta son Attis bara grät o grät o grät hos pappa på hotellet. Hem- skitsnack- sängen...Idag vet jag inte vad för äventyr som väntar oss- promenation lär det ju bli eftersom det är det jag o Jessica är bäst på. Dock hoppas jag mest på frulle just nu- är något hungrig men Jessica nattar om Attis så jag får vänta lite till...

Ring mig!
-Over and out-

Kommentarer
Postat av: amanda

nu måste du börja uppdatera lite oftare vännen! du vet att jag inte har något liv här hemma! hahha. förutom att läsa din blogg då såklart, vilket räcker bra för mig. Det låter som du har det jätte mysigt.... Vi ska prata om det när jag kommer ner :) om TRE(!!!!!) veckor!!! Woho, har hört att du och Linnea försöker göra stones till vanliga stones tills jag kommer! gud så romantiska ni är! pusss Seni seviyorum

2009-05-15 @ 09:23:55
URL: http://amandon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0