Long time no see...

Någonstans i Side

sitter på balkongen nu- på min lediga dag. Efter att först har sovit ut på ett hotell eftersom smarta Malin glömde nyckeln igår kväll när hon gick ut m Angelica o senare Veysel. Inte ville jag väcka my lovely roomie heller så jag o manen tog in på hotellet. Dock gick han till läkarn redan 0800 o eftersom jag är så snäll (o var så trött) så sov jag vidare på hotellet tills 0900-1000 typ. Kom hem till mitt wonderfulla lojman o började städa. De andra som bodde här m oss har flyttat så nu är det bara jag o Suomilajnen kvar...for now. Man vet ju aldrig om det kommer någon annan pingla o bor med oss...Vi har flyttat över till det andra sovrummet- eftersom det är större (o har större garderob!) så nu ska vi sova sked m varandra i dubbelsängen (som förövrigt var helt trasig så vi fick kalla hit handyman)

Första lediga dagen har jag alltså städat en j*vla massa, varit på hamam o nu sitter jag här på ballen o försöker se dataskärmen (solen är ju här o då är det svårt o se så om jag skrivit galet så är det därför!) Hamamet var underbart (vad annars?!) o gratis. Mohaha. Life as rep has started m discounts o gratis grejer. Löv. Skulle åkt till Alanya o Jessica idag men eftersom min man var ledig i går kväll så umgicks vi sista dagen innnan hans högsäsong börjar. Det var mys. Bestämde mig för att åka idag på dagen istället- då får vi reda på att dom bokat hamam åt oss- så det var bara att ta på bikinin o bli skrubbad.

Saknar er där hemma- igår var en dag jag bara ville gråta hela dagen- ingenting alls som hänt men man kan få sånna dagar här nere. Tycker verkligen att pappa, mamma, freddi, jocke, linda, gustav, william o min prinsessa får komma ner i sommar! För här i Turkiet har vi (efter observation från balkongen) folk som rastar sina hästar medans dom kör sin moped- smarta människor här alltså!

Turkiskt nr är införskaffat- ska bara få det att fungera! (Någon helgdag här idag o i morgon är det söndag så...på måndag!!)

Älskar er.
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0