This is how it goes down...

...gonna crawl down on your knees when you find that there is no one that can measure up with me


Ytterligare en dayoff avklarad utan Alanya besök. Varför? Jo för att Angelica som blivit opererad förra veckan (tog ut en visdomstand) hade blivit lovad att det bara vart att åka till tandis för o ta ut stygnen utan att boka tid- so we did...Men när vi kom dit så sa dom att dom inte hade tid just nu utan att vi fick komma tillbaka klockan 1700...O alla ni där hemma som känner mig- jag har fått ytterligare en tandköttsinflamation (vilket gör så ont att idag kunde jag knappt äta...)Jag bad tandis kolla o han gav mig nån munnskölj o bad mig att inte dricka läsk men jag skojar inte vad ont det gör! Dock är det ju bara bra om jag inte dricker läsk för resten av kroppen också- men det är jobbigt när ALLA andra tar cola på hotellet/restaurangen o jag dricker vatten...Men men- jag överlever nog det också.

Efter tandis igår så åkte vi till Side o åt på UNDERBARA Afrodite <3...O jag o Angelica gick till Stones o tog en drinkis...men ja- Stones är inte Stones längre...Det är rockbar o biljardbord o trams...här ska det omvandlas till sitt riktiga jag under säsongen kan jag lova! Självklart blev det Hawaii efter Side (vårat nya Maren?) o sedan sängen...Ikväll blir det förmodligen utgång igen- men det blir vatten för min del...

Något jätteglatt är att jag o Veysel ska kolla vad det kostar o hyra lägenhet- vi träffas aldrig utan på jobbet, då vi inte kan vara pojkvän o flickvän- utan bara prata artigt m varandra som kompisar/kollegor.  Det kostar ju o sova i samma säng på hotellet också liksom så vi kanske tjänar både ekonomiskt o psykologiskt på det! Vi får se vi får se! Nu sitter jag på balkongen igen o (fryser lite) pratar m mamma- solen är på väg ner o jag fick lite färg igår så nu känns det bra. Mest mår jag dåligt över att jag inte träffat Jessica- men jag vet att vi kommer ha tid till det resten av sommaren även om det känns förjävligt att vara i samma land- men inte träffas. Saknar o älskar dig mest vännen.

Behöver duscha, fixa garderoben (omöjligt eftersom Joss har galgarna i sin lgh o ingen är hemma där!), göra hårinpackning o sova...Men sånt är väl onödigt ont så jag får vänta m det- att prata m mamma o Jessica är 1000 gånger viktigare! Idag köpte jag mig en ram så mina tre änglar ska få pryda vardagsrummet m sin närvaro- ska skriva ut en bra bild på lillebror också o sätta i en ram den med...my roomies just has to deal with it! Hittade förresten värmeljus från IKEA (Glimma 100 st) i en affär i MANAVGAT...det var längesedan jag blev så gladerad för en sån liten sak. 50 kr tycker jag det var värt!

Skriv o berätta hur ni har det
Älskar er
-Over and out-


Kommentarer
Postat av: pappa

vi har det helt underbart vi har lill snörpan hos oss idag, padre ,willmam o lill snörpan e utkastade madame har fin kalas idag fredag så vi får stå ut med jocke ( du vet vad jag menar eller????

tills vi hörs igen så vet du att vi love you

2009-05-08 @ 18:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0